Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Sün-vakaró

2010.04.12. 23:31

szerző: csupaszcsiga

Ígértem helyzetjelentést, de előtte egy sor hálálkodás.

Az első bejegyzésekben kifejtettem: azért írom ezt a blogot, mert úgy éreztem, meg kell valakivel beszélnem. A pszichológusom is azt mondta, hogy ha az embert valami nagyon nyomasztja, akkor igenis beszélni kell róla. Dokival, haverokkal, csapossal a kocsmában – tökmindegy, de ha magadban tartod, akkor csak nő és nő, és aztán a szőnyeg alól a pormacskákkal együtt előkerül. Mivel ez nem az a téma, amit a barátnőkkel megbeszél az ember – illetve szőrmentén persze dumcsizunk ilyenekről is, de azért nem túl részletesen – úgy gondoltam, írni kezdek. A terápia kipipálva, a többit meg majd megláttuk.

Az első kommentnél nagyon megörültem, a többinél pedig egyre jobban megnyugodott a lelkem. Itt ülök huszonpár éve és sajnáltatom magam, hogy milyen szerencsétlen szőrzetem van, erre jöttök szép sorban és kiderül, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal: hát ez marha jó érzés. Szóval köszönet nektek és kommenteljetek még sokat.

A drágábbik terápiámról pedig annyit, hogy a „nővérke” tanácsát, miszerint borotváljam kétnaponta, jelenleg nem tudom, hogy lehetne nyúzókés nélkül kivitelezni. Ugyanis nem nő. Ha jól emlékszem, péntek este borotváltam meg, azóta helyenként még mindig babapopsi simaságú a bőr, pedig máskor másnap reggelre már szúrtam. Az öröm persze még nem teljes, mert a randa fekete pöttyök maradtak, vagyis mutogatni még nem fogom, de simizni már lehetJ

És amit a legnehezebben hittem: tényleg van olyan, hogy csak úgy kiesnek szőrszálak. Gondolom ezek már elhaltak: épp csak picit megvakargatom, és a körmöm alatt marad. Nem sok, jelenleg még csak egy-két szállal történt ilyen, de remélem, a második kezelés után ez már tömeges jelenség leszJ

Ti hogy álltok?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr111916451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mI 2010.04.16. 18:27:34

Igen, kezelés után sokkal lassabban nőnek, még borotválás után is. Nekem 2 hete volt az első lábszár, 1 hétig nem nyúltam hozzá, de aztán leborotváltam, és most olyan, mintha 2 napja borotváltam volna, nem 7, de azt hiszem, ma le fogom szedni...

madbee 2010.04.30. 07:48:32

Szia!

Én tegnap voltam túl az első lábszár-hónalj kombináción. A hónalj durva volt, de túléltem..ott nagyon vékony a bőr, vagy nem tudom. Elvileg júniusban kéne mennem megint, de szerintem az felejtő lesz, ha közben tudok napra menni. De akkor max lemondom, és majd szeptemberben jöhet a következő. Nekem azt mondták, hogy utána ne kenjem be semmivel, csak aloeverás krémmel, vagy égési sebekre való spray-vel.
Most reggelre még piros pöttyös, remélem hamar elmúlik.

csupaszcsiga 2010.05.02. 16:25:33

Élvezve a lábamon az eredményeket, én is gondolkodom a hónaljon.. de egyelőre még várok vele. Addig is kíváncsian várom a fejleményeket:)
süti beállítások módosítása