Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Csiga ül a padon, lábán szőőőőőr
Lekopott, de már nőőőől.

Ismerős valakinek ez a franciás gyerekmondóka? Csupaszcsiga így járt. Hosszú hetekig puha lábszárral keltem, majd ugyanígy feküdtem este, borotválni csak néha kellett, akkor sem a nagyrész miatt, hanem azok a szórványosan elhelyezkedő területek miatt, amiket szerintem simán kifelejtettek a kezelésen, mert pont úgy és olyan szőr nőtt rajtuk, mint előtte. Nem volt sok: egy csík a jobb lábszáron, meg boka körül néhány agresszív szőrszál. Gondoltam, majd legközelebb ráirányítom a nővérke figyelmét. Már azon kezdtem gondolkodni, vajon minek kell egyáltalán olyan sok kezelésre elmenni, ha az első után is pöpecnek látszik minden, aztán az egyik este amikor felhúztam magamon a takarót, feltűnt, hogy fáj. Dörzsöli a borostákat, akár régen, és ez elég kellemetlen érzés. De akkor félálomban voltam, nem gyanakodtam semmire, csak futólag átsuhant az agyamon hogy majd borotválkozni kell. Ezt a tevékenységet olyan ritkán űzöm mostanában, hogy meg sem tudom mondani, mikor volt az utolsó,így nem görcsöltem rajta, hogy lassan ideje lenne. Bevallom, el is feledkeztem róla. De a jóhoz könnyű hozzászokni: ma este majdnem felsikoltottam, amikor zuhanyzás közben felfedeztem, hogy szőrös a lábam. Nem csak a frekventált helyeken, hanem gyakorlatilag mindenhol! Igaz, hogy viszonylag puha, meg világos, meg tényleg, napok is elteltek már az utolsó borotválkozás óta, de azért nem ennyire sok idő. Szóval ezek a szemetek egyik napról a másikra visszajöttek. Alattomosan, és nem kis borosták képében, hanem olyan négy-öt napos méretük volt, a kezelés előtti (hosszú időt pasi nélkül töltős) állapotok óta. Borzasztó!

Most öt perccel múlt éjfél, nem nézem meg, pontosan mennyi idő telt el az első kezelés óta, kábé öt hét lehet. Szóval eddig az eredmény mondjuk egy jól sikerült gyantázás. (Leszámítva, hogy gyantázás soha nem volt még ilyen eredményes).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr211975435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jut 2010.05.05. 11:52:29

Hát igen a jóhoz könnyű hozzászokni... :)
Nekem a második alkalom után szinte még rövidebbnek tűnt a szőr nélkül eltöltött idő, mivel sokkal lassabban akartak kiesni a kilézerezett egyedek, illetve úgy vettem észre, hogy ami maradt pihe puha és kevés, de szinte rögtön nőni kezdett és borotválni kell..... hol itt hol ott, de valahol mindig előbukkan pár szál. Várom az őszt, hogy a harmadik kezelés után mi lesz a helyzet, addig meg gyűjtöm a pénzt :) Ja és benőtt szőreim teljesen megszűntek mindenhol (láb, hónalj, bikini), már csak a nyomokat kell eltüntetni :) Kitartás mindenkinek!

csupaszcsiga 2010.05.05. 13:34:30

Hát, ez nem hangzik túl jól... Pedig már úgy élveztem a dolgot. Talán eddig soha életemben nem fordult elő, hogy a fiúm lábához oda mertem volna dugni az enyémet, mert attól fértem, hogy szúrni fogja, ehhez képest az elmúlt öt hétben ez teljesen szokásommá vált. Most ezek szerint megint mondhatok le róla?

jut 2010.05.05. 20:55:26

Lehet, hogy rosszkor mentem legutóbb, valamit magyarázott a csaj aki csinálta, hogy a szőröm, amit épp kezelnek növekedési fázisban kell, hogy legyen mert akkor hatásos a kezelés. Attól, hogy nő nem biztos hogy növekedési fázisban van, lehet, hogy már épp nem csatlakozik a szőrtüszőhöz, mert túllépett ezen a szakaszon és akkor nem annyira hatásos a lézer. A lényeg, hogy kisebb része volt az egésznek alkalmas arra, hogy kezeljék, bár erősebb energiával csinálták mint először. De nem szúr most sem mert, ami maradt az puha és vékony, tehát nem estem kétségbe :) és még csak 2x voltam. Annyi, hogy nyáron borotválom ill. epilálom, ha kell.

pasi20 2010.05.28. 14:18:44

Sziasztok!
Egy kérdésem volna:

A barátnőmet fehér bőrrel és fekete szőrzettel "áldotta" meg a sors.
Az apró pihék, amik általában világosak szoktak lenni, nála feketék. Édesanyám is hasonló adottságú, végigéltem gyerekkoromban, amint kínlódik a gyantával, szőkítéssel, epilálással, stb.
Sajnos attól, hogy megértem és ésszel elfogadom, még nem érzem vonzónak.
Szegénykém borotválni szokta az arcát. Amikor nem borotválja, akkor látszik, és azért nem jó. Amikor borotválja, akkor nem látszik, de szúrós, így azért nem jó.
Ha pl egy gyantázás után(ekkor ugye puhább a szőrszál hegye) amikor már megnőtt a szőrszál kiszőkítené, az milyen eredményű lenne?
Ha nem túl hosszú szőke pihék lennének rajta, az egyáltalán nem zavarna. Kérdés, hogy ha nem bántják a szőrt, akkor milyen hosszúra nő?
Arcon szoktak-e végleges szőrtelenítést alkalmazni?
Másik kérdés, hogy ezt hogyan vezessem elő neki. Semmiképp nem akarom megbántani, mégis jó lenne valamit lépni ez ügyben. Ha együtt vagyunk, rosszul esik úgy simogatni, csókolni, hogy szőrös. Hiába csinálom úgy, mintha jó lenne, attól még nem jó. És ezt ő is érzi.

mI 2010.05.28. 17:34:37

csupaszcsiga: Nem tudom, milyen fajta lézerrel csinálják neked. Nálam ez úgy volt, h 1-2 hétig nem történt semmi, utána mintha megálltak volna a növekedésben (tehát ha leborotváltam, napokig nem nőtt semmi). A következő kezelésre azért kinőtt, amelyik akart. 2 hónap telt el az 1.és 2.kezelés között, eddig hónaljból voltam 3x, az majdnem 3 hónapra volt, időpont-foglalási problémák miatt. A 4.-re 4 hónap múlva kell menni. Hónaljnál az 1.-t nagyon hatásosnak láttam, a 2.-nál kicsit kevésbé volt látványos a hatás (és féloldalas, mint írtam), viszont a 3.nagyon hatásos volt, mert másfél hónapja voltam, talán 1x borotváltam azóta, és legutóbb más nagyon meresztenem kellett a szemem, h lássak valamit: találtam oldalanként 5-10 vékony, világos szálat, ami viszont már majdnem 1 cm volt, mégsem látszott, csak közvetlen közelről. Szóval én elégedett vagyok.
Lábszáron 1x voltam 2 hónapja (jövő héten megyek újra) és szigetesen nőtt vissza (mint gyantázáskor) és vékonyabbak, világosabbak, nem szúrnak, pedig hónapok óta csak borotválom. Kezelés előtt már elég durva volt.
Combon 2x voltam, ott nem olyan látványos a dolog, mert nem voltak annyira erősek és feketék a szőrök.
Ősszel megyek folytatni mindet, addig elég sok idő el fog telni, és kiderült, h visszanőnek-e eddig kimúltnak tűnő szőrszálak.
pasi20: Arcon is lehet lézeres szőrtelenítést végezni. Dokim szerint az fáj a legjobban. Ha feketék a szőrszálai, de vékonyak, és nem nagyon sűrű, akkor szerintem érdemes lenne megpróbálni a szőkítést. Utána úgyis meglátjátok, h jó-e, vagy bundaszerű. (ez nem fáj.) Nyugi a szőrszálak egy adott hosszúság után kihullanak, és ez a női arcon pár mm-t jelent (akkor is ha neki erősebb). Ha nem jó a szőkítés, akkor gyanta. Azt is ki lehet bírni.
Elővezetni beszélgetéssel lehet. Valószínűleg őt is zavarja a dolog, különben nem próbálná eltüntetni, úgyhogy nem fog megsértődni. Kérdezd meg, h mit szokott csinálni, és mondd el h neked milyen ötleteid vannak. Jobb őszintének lenni, mint megjátszani, h tetszik így, mert azt úgyis megérzi, és akkor csak elkezd kombinálni, h nem szereted, meg ilyenek.
süti beállítások módosítása