Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Futtában

2010.06.07. 19:07

szerző: csupaszcsiga

Bocsánat az eltűnésért, árvíz és társai, eléggé érintett vagyok, szóval nem nagyon volt időm blogolni. Röviden annyit, hogy megvolt a második kezelés is, részleteket majd később, az eredménye siralmas: mintha csak gyorsabban nőne tőle a szőr mint a kezelések előtt, naponta borotválom (ha akad időm), de ez is kevés. Pedig nem olyan régen vettem két szoknyát a nyárra, azt hiszem, a szekrényben fognak porosodni megint évekig, amíg odaadom valakinek ajándékba. Van valakinek tippje arról, normális-e ez a viselkedés? Így kell csinálnia a második kezelés után, vagy menjek vissza a klinikára reklamálni?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr72063729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mI 2010.06.11. 12:39:06

Szia!

Megvárom a részletes beszámolót, mielőtt véleményt mondanék.
Nekem az új tapasztalatom a 2.lábszárkezelés után, h 4.nap szőrtüszőgyulladások lettek a lábamon, sok, vagy 40/láb, tehát én is hosszú nadrágban nyomom a 35 fokban... :-( Visszamentem a dokihoz, mivel eddig nem tapasztaltam ilyet (volt már comb és hónalj-kezelésem is többször), azt mondta, előfordul, el fog múlni, és kaptam kencét, ami gyorsítja az elmúlást. (Ha majd így jársz, szólj, megadom a kence nevét). Csak azért vagyok elkeseredve kissé, mert 2 hét múlva esküvőm lesz, és a menyecskeruhám rövid... Azért bizakodom, mintha tényleg halványodnának a kezeléstől (másfél napja csinálom, a doki 1 hét haladékot mondott), vagy legalább annyira javuljon meg, h a harisnyán át ne látsszon...

csupaszcsiga 2010.06.11. 14:22:31

Kérem szépen a kence nevét, az esküvődhöz pedig gratulálok! Éljetek hosszan és boldogan, a lábad pedig szép lesz addig:)

Lehet, hogy hülye ötlet, de ha nem mész a közeljövőben újra kezeltetni, nem tenne jót neki egy icipici napfény? Naponta pár percre gondoltam, általában gyorsítja a sebek gyógyulását.

mI 2010.06.15. 14:52:54

Köszi!
Nem megyek kezelésre, csak ősszel. Rákérdeztem dokinál a szolárium/napozás hatására a pöttyeimre, azt mondta, mindegy. Amúgy is gondoltam rá, h elmegyek párszor szoliba (pedig nem járok, évekkel ezelőtt voltam utoljára, akkor is csak pár alkalommal, mivel öregít, és egészségtelen), h legyen vmi alapszínem a fehér ruhához :-)
Szóval eddig 4*5 percre voltam szoliban, még kb 2x tervezek menni. Napra nem megyek, mert így nem mutogatom a lábam. Javult a helyzet, addigra sztem el fog múlni.
Lubexyl, de vényre kapható.
süti beállítások módosítása