Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Részletesebben

2010.06.11. 14:17

szerző: csupaszcsiga

Ígéret szép szó.

Plusz negyven fok van (legalábbis annyinak érzem), kisnadrágban ülök a számítógép előtt, és a pöttyeimet vakargatom. Hát, nem túl szexis. De ne szaladjunk ennyire előre.

Esett az eső és munkából mentem a második kezelésemre, le voltam izzadva, nyűgös voltam, túl akartam lenni rajta mihamarabb. Szerencsém volt, mert kifogtam egy olyan ápolónőt, aki jófej volt, engem is hamar felvidított, sokkal jobb hangulatban telt az egész, mint legutóbb. Elbeszélgettünk erről-arról, és még megnyugtatnia is sikerült, szám szerint háromszor.egyébként most sokkal jobban fájt, mint legutóbb, persze lehet, hogy azért gondolom így, mert legutóbb előtte nap tetováltattam. Ahhoz képest egy ilyen kezelés...

1. A térdemhez közelített már, amikor figyelmeztettem, hogy óvatosan, mert előző este a szőrkékkel együtt a térdemet is sikerült leborotválni, konkrétan a bőrt róla. Azt válaszolta, előfordul, ő is állandóan így járt régebben. (ebből én azt a következtetést vontam le, hogy már nem borotválja a térdét. Mondjuk mert nincs rá szüksége. De hülye voltam és nem kérdeztem rá.)

2. Ezek a gépek éktelenül pittyegnek valahányszor ráküldik a lézert az emberre, ez elég idegesítő hosszútávon. Megkérdeztem, hogy lehet egész nap kibírni, azt mondta, öt év alatt már hozzászokott. Tehát nem most kezdte.

3. A beszélgetésből egyértelműen kiderült, hogy dolgozott valaha a (rendes) egészségügyben. Tehát nem átképzett kozmetikus.

Túl voltunk az egészen, meg is dícsért, hogy egyszer sem kellett pihenőt tartani, meg milyen jól bírom, ezekután távoztam. Most nem csak fél napig volt utána vörös a lábam mint máskor, hanem napokig, ezért kicsit aggódtam, de betudtam az egészet annak, hogy a múltkor rögtön hazaéréskor lekentem az egészet Bepanthennel, most meg sehol nem találtam a kencét. Viszont én hülye lekentem babapopsikrémmel, hát az hülye ötlet volt.

Miután elmúlt a vörös, még mindig nem túl jó a helyzet, tele van kis fekete pöttyökkel a lábam. A múltkor kicsit elhamarkodottan írtam, nem nőnek gyorsabban, mint korábban, egészen pontosan most kétféle szőr van a lábamon.

Az egyik féle gyorsan nő, de mint a múltkor véletlenül észrevettem, egyszerűen kiszedhető, nincs gyökere, és még csipesz sem kell hozzá, ha az ember a két karma közé tudja csippenteni. Úgy tippelem, ezek már halottak, csak elfelejtettek meghalni, szóval abban bízom, hogy nem nőnek vissza. A baj velük, hogy nincs nekem időm egyenként kicsippentgetni, most erősen dörgölöm magam zuhanyzáskor a fürdőpamaccsal remélve, hogy egy nem szőrmentén végzett erős dörzsölés kiugrasztja őket a helyükről.

A másik féle gyakorlatilag sehogy nem nő, csak fekete pont. A kezelésen a nő megkérdezte, nem voltak-e olyan szőrtüszőim, amik "besültek", vagyis meghaltak ugyan, de nem estek ki. A múltkor nem, most viszont úgy tippelem, ezek lehetnek azok. Már csak azt kéne tudni, mi a teendő velük. Jelen pillanatban úgy nézek ki, mint akit sörétes puskával többször lábon lőttek, a melegben gondolni sem merek rövidnadrágra, szoknyára, strandra. Még jó, hogy itthon csak én látom:)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr802074256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jut 2010.06.11. 20:50:50

Hello, nekem kb. két hónapja ott vannak a kis sörétkék :), szerencsére kopogatnak, de még mindig akad....
Egy részüket kidörzsöltem, más részét kikapartam (hülye ötlet begyullad), de már tudok rövidet hordani. Ami nő az gyengusz, de maradt még bőven a második kezelés után,ezeket borotválom. Rohadt gyorsan nőnek lehet naponta szedni. Arra gondoltam nyaralás előtt legyantáztatom, októberig úgyse megyek a harmadikra. A hónaljnál viszont semmi ilyet nem tapasztaltam, szépen néz ki és kettő után kb. fele nő vissza és az is gyenge :) Bikininél viszont nem ilyen rózsás a helyzet, alig kopott valamit :(

mI 2010.06.15. 15:07:02

Nekem azt mondta a doki, h kezelés után ne kenjek rá semmit, tusfürdőt se, testápolót se, ne menjek szaunába, és ne dörzsölődjön (pl. melegítőben futás), bár ő kezelés után bekente vmi aloe verás géllel. Emlékeim szerint ezúttal is betartottam mindent, mégis begyulladtak (talán a melegtől), és azt mondta a doki, h attól szoktak begyulladni, ha a lesokkolt szőrszálak nem tudnak kibújni, mert vmi elzárja az utat (pl.testápoló). Lehet h a feket pöttyeid is ilyen miatt vannak.

mI 2010.06.15. 15:08:23

Hónaljjal viszont teljesen elégedett vagyok, ott 3 kezelés után 2 hónappal most van 5-10 szál per oldal, azok is gyengék.

csupaszcsiga 2010.06.15. 22:53:29

@mI: Nem tettem rá testápolót (lusta vagyok önmagam kenegetéséhez:)), viszont tény, hogy tusfürdővel zuhanyozom. Nem futok és trapéznadrágot hordok, tehát a dörzsölődés is kizárt - igaz, dörzsiszivaccsal fürdöm. Lehet, hogy nem kéne? Én viszont pont úgy tippeltem, hogy a dörzsölés jót tesz neki, mert leszedi róla a halott bőrt, vagy tévedtem?

jut 2010.06.16. 00:18:44

@csupaszcsiga:
nekem azt mondták utána 48 h nuku szauna, ne kenjem semmivel, de aztán minden mehet + kimondottan dörzsizzem, h. kopjon a felette lévő hám, a fekete izék meg szerintem a bennégett, ki esni nem tudó szőrszálak. De mondom most már tökély csak ki kellett őket kaparni és megvárni, h. a kaparástól való gyulladás elmúljon :)

dorita_hu 2010.06.16. 22:51:13

Sziasztok!
Nagyon szupi ez a blog, örülök, hogy rábukkantam. Én is lassan rászánom magam, hogy elkezdjem ezt a hosszúnak igérkező"tortúrát". Nagyon nem birom a szőrtelenítő tortúrákat, borotválni nem szoktam, mert 5x annyi nő helyette, 1 tüszőből kb. 3 szál, és rögtön borostás. Epilálok, úgyhogy a fájdalomküszöböm már elég jó :) Valahogy nekem mindig úgy tűnt, hogy csak nekem van ilyen hülye szőröm, (borotválás után is szúrós, benő, begyullad stb.), és a barátnőim, ismerőseim kb. hetente/havonta egyszer borotválják,és babasima a bőrük.
Első körben szerintem az intimterületet és a hónaljat lézereztetném. Eléggé meggyőzőek voltatok a lézerről, még hezitáltam az ipl-esről is. Szerintetek ezeket a területeket el lehet kezdeni nyáron?
Holnap megyek állapotfelmérésre, és akkor már tudok árat is.
Nagyon érdekelne, hogy ti hová jártok és mennyiért? Esetleg megírnátok priviben?
Köszi!
És sikeres és tartós szőrtelenítést nektek!

csupaszcsiga 2010.06.18. 16:19:07

@dorita_hu: Szerintem ha nem viszed a napra, simán el lehet kezdeni nyáron is. Csak akkor nem nagyon lehet szolizni/napozni/strandolni. Illetve amit még kérdezz meg, hogy esetleg az izzadás mennyire befolyásolja a dolgot...
süti beállítások módosítása