Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

A pöttyös az igazi?

2010.06.22. 10:04

szerző: csupaszcsiga

A helyzet többé-kevésbé változatlan, még mindig tiszta pötty a lábam, bár zuhanyzás után mindig szorgalmasan vakargatok egy kicsit a szemöldökcsipesszel, de hát ekkora mennyiség lekoptatása eltart egy darabig szálanként. Főleg a vádlimon hátul, ahol nem látom.

Azon gondolkodom, hogy felhívom a Szalont, és megkérdezem, hogy ilyenkor mi a teendő. Csak attól félek, hogy felveszik a recepcióslányok a telefont, és vagy mondanak valami hozzá nem értőt, vagy azt mondják, hogy fáradjak be, és konzultáljak valakivel, ez viszont ikszezer forintba kerül nekem. Pedig jó lenne tudni, hogy mitől pöttyösödtem így be, mert ha mondjuk rosszul volt beállítva a lézer, vagy ilyesmi, akkor legközelebb tudjanak róla.

Ezen kívül nőnek hosszabb szálak is, azok puhábbak és világosabbak, ezek már jobban ragaszkodnak hozzám, nem lehet csak úgy csipesszel kicsipkedni. Vannak még egészen a bokámnál is hosszabb szálak, ezek szerintem kifelejtődhettek a kezelésből - sajnos nekem egészen lent mindig nőtt egy-két szál, amit én is hajlamos voltam kifelejteni borotválkozás közben, mert annyira egyedül vannak, gondolom a lánynak sem tűnt fel - főleg, ha kivételesen rendesen le volt borotválva:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr762100322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszuka 2010.06.22. 20:55:28

Sziasztok! Nagyon örülök, hogy végre tudok kérdezni és tájékozódni a lézeres kezelésekről. Én 1x voltam múlt héten kezelésen, egyenlőre elégedett vagyok. Kérdésem lenne, vannak olyan szőrszálak, amiket csipesszel meghúzok és 0 fájdalom és erőfeszítés nélkül kihullik, úgy hogy nincs gyökere a szőrnek. Ezek már nem nőlnek vissza, vagy csak megégett a lézer miatt és azért hullik ki ilyen könnyen? Nincs túl nagy bizalmam amúgy a "végleges" szőrtelenítés terén, mert 2x futok neki a dolognak, három éve IPL-re jártam és 7 alkalom után is azt mondhatom, hogy semmi változás, hozzá teszem egy kozmetikában művelték és kb. 18-20 éves kozmetikus kislány kezelt. Most lézer klinikára mentem és remélem más lesz az eredmény. Szóval igazából az érdekelne, hogy megnyugodhatok-e, azok a szőrszálak "megdöglöttek" és nem nőlnek már vissza??? Köszönöm a választ előre is!

Páratlanka 2010.06.24. 14:45:13

Szia,
Sokat gondolkodtam már én is a lézeres szőrtelenítésen, de még nem szántam rá magam, annyi fórumon írnak róla rosszat (meg persze jót is azért). Szóval megvárom mi lesz a történeted vége :) hátha az majd erőt ad a kezdéshez, most úgy látom jó úton jársz a siker felé. Kitartás!
süti beállítások módosítása