Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Halihó!

2010.07.19. 13:08

szerző: csupaszcsiga

Elég régóta nem írtam már ide, köszönhetően annak, hogy elég sok történés volt az életemben, így mindenre jutott időm, csak magammal meg a bloggal foglalkozni nem.

Lábügyben nem sok fejlemény van, visszamentem a klinikára a besült szőrszálak miatt, hogy ez normális-e, de a tanácsadóm, akinél a szerződést kötöttem, valamit félreértett, meg amúgy sem egy észlény, szóval rögtön riasztotta a kezelést végző nővérkét, hogy nekem megégett a lábam. A nővér szerencsére néhány fokkal értelmesebb, így sikerült elkerülni a pánikot, mondván hogy nem megégett, hanem besültek a szőrszálak, nem akarnak kipotyogni, tiszta fekete pötty a lábam, tök ronda. Ezzel párhuzamban meg a nem besült helyeken megindult a normál szőrnövekedés, szóval tényleg elbűvölő volt már az egész.

Azt mondta nővér kisasszony, hogy ez tök normális, ő nem érti, miért nem mondták el nekem már az első kezelés alkalmával. Hiába kötöttem az ebet a karóhoz, hogy az első kezelés után gyönyörű lábaim voltak, most meg pöttyösek, váltig állította, hogy ennek most így kell kinéznie, szóval nem sikerült közös nevezőre verekednünk magunkat. Dörzsiszivacsoztam továbbra is lelkesen, meg sajnos nyomkodtam is, így tényleg jönnek ki a kis genyák. Nem igazán vannak belekapaszkodva a bőrömbe, körömcsipesszel is fájdalommentesen ki lehet húzni. Csak vigyázni kell, mert most már nagy számban vannak normál visszanőtt szőrök is, azt nem lehet kihúzni, mert az fáj.

A következő kezelésem a találkához két hétre lett volna aktuális, akkor azt mondtam, hogy nyár van, strandra akarok menni, inkább toljuk el őszre a dolgot, nehogy már ezért kelljen dugdosni a lábaimat az árnyékba. Ehhez képest persze mindenhol voltam, csak strandon nem, amikor meg kifeküdtem napozni, cseppet sem barnultak a lábak.

Időközben beköltözött hozzám a fiúm, ez megváltozott életmódot jelent (többek közt ezért is írok ilyen kevés blogot), más szempontból viszont egész kellemes, mert valamiért hiába tartom rondának a lábaimat, szerinte gyönyörű, és minden reggel unszol, hogy miniszoknyát húzzak, sőt, még egy rövidnadrággal is meglepett valamelyik nap! Úgyhogy lehet, hogy a pöttyök csak engem zavarnak? Mindenesetre az önbizalmamnak jót tesz.

Ez viszont felvet egy újabb nagy problémát: combszőr. Nekem a combomon elég világos és puha szőr van, soha nem borotváltam, mert félek, hogy megerősödik. A szőrtelenítő krémre és a gyantára allergiás vagyok, valami szőkítő megoldásban gondolkodom: úgy tudom, hogy a kozmetikusok csinálnak ilyet, én viszont szeretek csendben, itthon, titokban kísérletezni. Lehet vajon valahol érzékeny bőrre való szőkítő cuccot kapni? Gondolom a hajfesték azért durva kísérlet lenne.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr462160917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mI 2010.07.19. 15:12:19

Helló!
A hajfesték tényleg felejtős. Otthoni szőkítésre javaslom a Revit vagy Kallos szőkítő port + 3%-os hidrogénperoxid keverékét. Én karomon és hasamon használom. Fodrászkellékesben kapni, de láttam már 100 Ft-os boltban is. 1-1 arányban kell keverni (pl kiskanállal, nem kell sok)és még kb ugyanennyi víz, hogy jól kenhető, de ne híg legyen, mondjuk joghurt állagú. Ezt rákened vékonyan (ha növekedésnek megfelelő irányban kened, akkor elég)és 5 perc múlva lemosod. Előtte azért végezz kis területen próbát. Büdös, az ammónia miatt. Szokták még javasolni, hogy orvosi fehér vazelinnel (gyógyszertár) kenjük be a bőrt előtte, akkor nem bántja annyira, nem csíp. Azon ne lepődj meg, h utána a bőröd is pár árnyalattal világosabb lesz, de ez néhány perc és fürdés után elmúlik. És vigyázz, h ne csöpögtess le vele semmit, mert azokat kifakítja :-)

jut 2010.07.19. 17:49:05

Hello, megnyugtatásul: a fekete pötyik rohadt sok idő után kikoptak ill. ki lettek kaparva, azóta (2 kezelés után) sokkal kevesebb és gyengébb a szőröm és sima a lábam + barna :). A nyárra való tekintettel kiszedtem géppel nyaralás előtt - gyantához rövid volt nem bírtam ki, hogy megnőjön, de kb. 2 hétig bírta gépezve, azóta borotválom (naponta 1 perc).
Rövid gatya, szoknya az állandó viselet, sok-sok fürdőruhás bulival és csak azt hallom, hogy milyen szuper lett a lasertől, persze mondom, hogy tiszta szőr, meg még csak 2x voltam, kell még mennem, de ez nem tűnik fel a pasiknak, csak én látom úgy, hogy ott vannak?! Ezek szerint csak engem zavar - egyre kevésbé egyébként!
A combom, nekem is szökés és zavart legyantáztattam másodszor életemben, csak az a gáz, hogy az első alaklom után itt-ott nőtt egy-két fekete kupac, ami most nő az meg nem olyan szőke mint előtte volt - tehát sztem a gyanta ott nem nyerő, max. ha rendszeres. A szőkítő krémet nem próbáltam; visszatartott egy-két ismerősöm világító szőke bajusza :) Üdv. J

csupaszcsiga 2010.07.20. 10:29:21

@mI: Huhh, köszi, utánajárok, és tesztelem. Szerencsére pont van egy fodrászkellék a közelben:)

mI 2010.07.20. 10:42:50

A combomon nem olyan látványos az eredmény, mint a lábszáron. Ott meggyengültek (olyanra, mint a combomon), ritkult is, bár most én is kopasztom, szóval nem tudom, mennyire.
A szőkítés tényleg szőkévé teszi a szőrszálakat, és ha nagyon barna vagy, akkor tényleg látszik, de sztem még mindig jobb, mint a fekete... Esetleg ha tovább növeled a víz arányát, vagy rövidíted a hatóidőt (ez utóbbit még nem próbáltam), akkor talán nem lesz olyan szőke. Próbáld ki kis területen.
P.S: Végül pont elmúltak a piros szőrtüsző-gyulladás pöttyeim a lábamról az esküvőre, úgyh maradt a rövid menyecskeruha!

csupaszcsiga 2010.07.20. 10:48:15

Ó, ezzel nincs baj, hófehér vagyok, nem is szoktam lebarnulni, tehát a szőke oké:)

Az esküvőhöz és a pöttymentes lábhoz pedig egyaránt gratulálok! Sok boldogságot!

mI 2010.07.21. 14:02:03

Közben rájöttem, h nem fogsz tudni 3%-os oxi krémet, legalábbis és 6%-ost veszek, és attól lesz 3%, h beleteszek ugyanannyi vizet...

mI 2010.07.21. 14:02:40

Közben rájöttem, h nem fogsz tudni 3%-os oxi krémet venni, legalábbis én 6%-ost veszek, és attól lesz 3%, h beleteszek ugyanannyi vizet...

Gandrea 2010.07.24. 14:25:54

Szia! Nekem sajnos kicsit hosszabb a szőr a belső combon le a térdig, és barnás, mint a szeméremszőrzetem, ezért nem szőkítésben gondolkodom, mást megoldást keresek.
(Röviden: Kb. 2 évtizedes probléma. Gyanta-és kencékre allergia, epilátorral alsó lábszáron még oké, de máshol feltépi a szőrt-bőrt, valószínűleg érzékeny bőr+erős szőr párosítás miatt, mindenütt vérzik és iszonyú kínzás is. A lézer nem győzőtt meg, a honlapod alapján:), ezúton köszönöm is a tájékoztatást.)
Szóval eljutottam a cukorgyantához, vagy esetleg mézgyanta, ezek kíméletesebb dolognak tűnnek, de még nem tudtam jobban utánanézni a google-ban. Ha érdekel, keress rá!

csupaszcsiga 2010.07.26. 23:34:21

Olvasni én is olvastam róla, de úgy vagyok vele, mint a lézerrel voltam: várom a személyes, reklámmentes beszámolókat. Persze lehet, hogy ezzel is úgy járok, hogy várok-várok, aztán kénytelen leszek én megírni hozzá a blogot.

A lézert én részemről még nem adtam fel, próbálok optimistán hozzáállni: a második kezelés után még talán nem lehet igaziból csodát várni. Még van hátra hat.
süti beállítások módosítása