Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Hoppá...

2010.11.17. 13:34

szerző: csupaszcsiga

Ezt olvastam ma az Aesthetica klinika kezeléséről. Végigolvastam a kommenteket is, most eléggé meg vagyok ijedve a holnapi kezeléstől. Főleg a bőrrákos rész ijesztő. Tényleg lehet ettől bőrrákot kapni? (Persze tudom, a Homárra buta meg ősparaszt emberek kommenteznek, ne is hallgassak rájuk. De mi van, ha igazuk van?

http://homar.blog.hu/2010/11/17/rosszul_szortelenitettek_es_hormonzavarosnak_neveztek_olvasonkat#more2453947

Azt hiszem, itt az ideje, hogy én is véleményt nyilvánítsak ezzel kapcsolatban, de nem fogok ezért a Homárra írni, mert mint mondtam, ott csak parasztok vannak, és úgyis én lennék a hunyó.

Tehát lerántom a leplet: én is az Aestheticába járok. Ahogy azt már korábban írtam, így a második-harmadik kezelés magasságában én már szinte teljesen boldog vagyok, most majd meglátjuk, hogy az a zavaró csíknyi mennyiség eltűnik-e még, ha igen, akkor lehet, hogy nem is erőltetem a továbbiakat, hanem megkérdezem, hogy valahogy át lehet-e vinni a fennmaradt kezeléseket egy másikra (bár még háromszor fizetnem kell, a hónalj meg gondolom sokkal olcsóbb lenne, szóval ezt még nem gondoltam át.)

Lehet, hogy a homáron panaszkodók csak azért panaszkodnak tényleg, mert maradt néhány világos, párhavonta előbújó szőrszál? mert ha igen,  hát az már tényleg csomó a kákán, vagy esetleg ők nem voltak eléggé szőrösek, de én a jelenlegi 90%nak már annyira örülök, hogy ha ez életem végéig megmaradna, akkor én már így is boldog lennék. Mert végre nyugodtan mutogattam a lábam nyáron, és ez valami fantasztikus volt, szeretném, ha így is maradna.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr172454800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.17. 17:01:20

Annak szerintem lenne irodalma az interneten.
süti beállítások módosítása