Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Harmadik kezelés

2010.11.19. 10:54

szerző: csupaszcsiga

Nos, túlestem rajta. Elmentem tegnap és harmadszor is megkínoztattam magam. Semmi extra nem volt, sokkal kevésbé fájt, mint a második, és pár óra múlva a pirosság is eltűnt róla, nem is kellett este kenegetnem, meg semmi. Nincsenek besült szőrszálak, semmi extra, egyszerűen szőrtelen a lábam, minden faxni nélkül. A kiscsaj aranyos volt, beszélgettünk egy pár mondatot (elég nehézkesen megy a dolog, ha az ember fülébe állandóan pittyeg a gép), kiderült, hogy 17 évig dolgozott kórházban nővérként, de hát a magyar egészségügy az magyar egészségügy, hiába szerette a munkáját, ha addig szivatták, amíg otthagyta. Sajnos nagyon-nagyon sok ilyen sztorit hallani.

Picit leszidott, de azért kedvesen tette, ugyanis nekem totál kiesett a fejemből, hogy napi szinten borotválkoznom kellett volna, akkor is, ha nincs mit, hogy erősödjenek a szőrszálak, de hát annyira élveztem, hogy nem muszáj minden este borotválkozni, hogy előfordult, hogy akár egy hétig sem látta borotva a lábamat. És nem hiányzott. De a kiscsaj nevetett, azt mondta, ő is így volt vele (tehát még egy nővér, aki már túl van ezen!), és akinek soha nem volt erős szőr a lábán, az el sem tudja képzelni, milyen jó érzés, amikor már nincs és nem kell félóránként borotválkozni, ha az ember lánya netán szoknyát húzna.

Amúgy az utalásaiból azt vettem le, hogy neki sem száz százalékos a végleges szőrtelenítés, időnként bizony borotvál, de csak többhetente egyszer, és akkor is igazából szőkés a szőr, ami nő. Nekem már ez is tökéletesen megfelel: ahhoz képest, ami volt, önmagában ez is felüdülés lenne.

Annyira optimista voltam, hogy nem is kértem új időpontot, mert hátha az előírt két hónap alatt nem nő semmi.. ha meg mégis, hát majd akkor kérek. De azon is gondolkodom, hogy ha komolyan ez a mennyiség, ami összesen nő, akkor esetleg abba is hagynám a lábszáram kezelését, és a fennmaradó öt kezelést mondjuk ellőném máshova. Szívem szerint a hónaljam lenne a soron következő, mert azt azért elég sokat mutogatja az ember lánya, de mivel az sokkal kisebb terület, gondolom sokkal olcsóbb is, ezért egyáltalán nem biztos, hogy megérné ez nekem. Aztán a combomra is gondoltam. Úgyhogy most az a terv, hogy várok egy kicsit, és ha tényleg nem szőrösödöm tovább, akkor megkérdezem a "tanácsadónőmet", hogy hogyan tovább.

Nektek mi a véleményetek?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr92458961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mI 2010.11.19. 16:09:20

Szerintem várd meg az eredményt, hogy 2-3 hónap múlva mennyi marad, mert akkor látod, hogy sikeres volt-e a kezelés. És ha igen, akkor jöhet más testrész. Én ezért csináltattam meg a hónaljamat a lábam előtt.

csupaszcsiga 2010.11.20. 10:21:42

Igen, mindenféleképpen most kivárom.. meg lehet, hogy egy kezelést még bevállalok, akkor meglesz a fele, és a nővért is meg tudom kérdezni, aki nyilván jobban ért hozzá, mint a szuperintelligens tanácsadónő:)
süti beállítások módosítása