Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Negyedik kezelés

2011.02.25. 16:52

szerző: csupaszcsiga

Bátor voltam, és menszezzel nem törődve, elmentem a kezelésre. Hát, tényleg fájt, mint az istennyila, magamban elmondtam a nővérkét mindennek, ami csak eszembe jutott. Pedig szegény nem is tehet róla. Mindezeken túl az égett szőrszag is rosszul esett, nem tudom, hogy eddig nem tűnt fel, vagy nem zavart, vagy csak elfelejtettem?

Megkérdeztem a lányt, normális-e, hogy a második kezelés után én voltam A CSUPASZCSIGA, legszívesebben állandóan a lábaimat villogtattam volna, a harmadik kezelés után meg ugyanolyan szőrös maradtam, de csak a vállát vonogatta. Mindenesetre erősebbre vette a gépet.

Viszont ahogy beszélgettünk egy keveset, kiderült, hgoy szegények napi tizennégy órában nyomják ezt a munkát! Én már rég belehülyültem volna, az tuti. Max respekt.Bár azért lehetnének kicsit beszédesebbek is, kicsit zavar, hogy ott fekszem egy órát, és alig két-három mondatot váltottunk. Persze ez bizonyos szempontból kellemes is: úgyis túl kéne üvölteni a gép csipogását, meg a ventillátorokat, meg a rádiót, ami a hangszórókból szól. Meg a hasonfekvős résznél (amikor a lábam hátulját csinálják) valahogy úgy kellemes feküdni, semmire nem gondolni, csak élvezni, hogy más dolgozik helyettem:)

Hogy utána milyen? Hát közvetlenül utána olyan volt, mint valami ronda trópusi betegség, tiszta vörös meg dagadt volt a lábam rengeteg fekete pöttyel, most már múlóban. Nem kezeltem Bepanthennel, meg semmivel, mert esténként olyan fáradt vagyok, hogy csak lezuhanyzom és beesek az ágyba, lusta vagyok én már ilyenekhez. Sajnos maradtak hosszabb szőrszálak, elég sok, megpróbáltam csipesszel kiszedni, de fájdalmas, szóval ezek nem nagyon haltak meg. Úgy tervezem, hogy ma vagy holnap este, ha már nem fáj nagyon, átmegyek rajta a bőrradírral, és kiderül, mennyi szőrszál esik ki magától, és mennyi fekete pötty marad még.

Remélem, megint én leszek A CSUPASZCSIGA. Nagyon unom már a borotválkozást. És hol van még a nyár!

Írjatok valami biztatót:(

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr842690287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.02.27. 22:44:45

Biztatót nem tudok, hacsak azt nem, hogy van remény. Most hirtelen nem tudom, téged villanófénnyel, vagy lézerrel kezelnek, de az biztos, hogy ahol a villanófény elbukik, ott a lézer még csodákra képes :).

Viszont írtad a bőrradírt. Nos, engem mindig azzal az intelemmel bocsájt el az orvos, hogy 3-4 napig se szappan, se meleg víz (langyos oké), se szauna, se szolárium (azt mondjuk máskor se). A bőrradírt külön nem említi, de ha a szappant nem javasolja, gondolom azt se ajánlaná.

A másik dolog, ami feltűnt, a fekete pöttyök. Azok mik? Mert ha szőrszál, akkor elvileg pont annyinak kell lennie kezelés után is, mint kezelés előtt, azok ugyanis 7-10 nappal a kezelés után kezdenek kipotyogni. Pontosabban, nálam látványos kipotyogás csak a legelső kezelés után volt, utána ez elmaradt, de a szőrritkulást minden kezelés után (7-10 nappal, és később) felfedezem. Tehát elvileg nem érdemes radírozni, maguktól fognak elgyengülni, és kihullani.

Ja és egy tipp: ha van rá módod, nézz rá minden nap a blogodra ;). Jobban pörögnek a dolgok, ha nem telik el két nap egy komment és a válasz között :).

csupaszcsiga 2011.02.28. 15:50:40

Szia,
Igyekszem minden nap ránézni, de a munkám olyan, hogy nem mindig tudok, este meg nem mindig van kedvem még gép elé ülni:) De most egész gyors voltam.

Engem lézerrel kezelnek, a bőrradírt azért gondoltam, mert ha megvakargatom (nem bírok magammal) akkor legalább a szőr összeégett része, illetve a ráképződött seb leesik, és bár nem tudom, hogy ez jót tesz-e neki, de valahogy megnyugtat. De most, hogy mondod, rémlik, hogy egy darabig nem szabadna ilyeneket, szóval most erősen megpróbálom visszafogni magam. Igazából rosszul fogalmaztam, mert nem bőrradírt használtam, hanem dörzsiszivacsot, mondjuk a végeredmény szempontjából asszem ugyanaz.

Kívánjatok még sok-sok kitartást!
Csiga

avus · http://avus.blog.hu 2011.03.04. 23:53:24

No, egy héttel a negyedik után van valami fejlemény? Nekem novemberben volt a negyedik, és egy héttel a kezelés után nem történt semmi. Pontosabban nagyon nem akarózott előbújni a szőröknek, a kezelés óta kvázi semmi. Azóta persze előbújtak, 2x vettem elő a borotvát. Térd alatt, főleg a lábszáron alig van már valami, térd felett ennél kisebb mértékben ritkult, de nagy mértékben gyengültek a szőrszálak.
süti beállítások módosítása