Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Napi tipp

2011.03.18. 10:49

szerző: csupaszcsiga

Egyrészt itt a reklám helye: a Napi tipp kupongyár mától két napig 7000 forintért kínál 70000 forint értékben végleges szőrtelenítést a Palota egészségközpont. Ez azt jelenti, hogy az én esetemben, aki hónaljban gondolkodom, akár 14 alkalommal is elmehetnék kezelésre, 7000 forintért. Csábító, akárhonnan nézem.

Ismeri valaki ezt az egészségközpontot? Érdemes belevágni? Vagy maradjak (sokkal többért) a jól megszokott szalonnál? (igazából attól is félek, hogy be sem fejeződött a kezelésem, lehet, hogy ez az egész végleges szőrtelenítés dolog nem is ér semmit, úgyhogy tökre fogalmam sincs, mit csináljak:( )

Persze az is lehet, hogy fölöslegesen rágom magam ezen.

Ti mit tennétek a helyemben? (illetve a másik kérdés, hogy ti kaptok-e most az alkalmon?)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr762749582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.03.18. 14:14:56

Eddig 422-en vettek kupont, és lesz az bőven 500, sőt, még 1000 felett is. Az időzítés kitűnő, szeptemberig lehet felhasználni, azaz pont tavasszal és nyáron, amikor a barnulás miatt úgysem ér semmit a kezelés.

Ha csak 500 ember vesz kupont, és beéri 6 kezeléssel (ezekért az árakért többet is kaphat), az 30000, vagyis naponta 166 kezelés.

Magyarán, ő most kaszál 500x7000= Ft-ot, ami barátok közt is 35 millió. Te meg a tumultus miatt talán augusztusban kapsz majd időpontot. Ezért a pénzért ugyanis csak kupont kapsz, időpontot nem.

avus · http://avus.blog.hu 2011.03.18. 14:18:06

Ja elszámoltam, 500x6 csak 3000 :). A többit tartom, lesz ez simán 1000 felett is, kivitelezhetetlen nyáridőben ennyi kezelést lezongorázni.

csupaszcsiga 2011.03.18. 16:01:52

Mivel a napozást amúgy sem ajánlják a kezelés ideje alatt, ezért szerintem nem is gáz, ha nem tudok elmenni szeptembernél előbb, főleg, hogy annyira fehér a bőröm, hogy leégek, mire eljutok a buszmegállóig. Igazából nem is az időpont, ami aggaszt, hanem hogy bele merjek-e vágni egy új kezelésbe, pláne egy számomra tök ismeretlen szalonban azelőtt, hogy megtudnám: egyáltalán tényleg használ-e a dolog? (az a helyzet, hogy még egy kicsit szkeptikus vagyok...)

raspberrry 2011.03.19. 16:31:28

Szia! Én megvettem, mondván, 7.000 ft nem akkora hatalmas összeg. De gondolkoztam előtte rengeteget, sajnos én sem tudom, hogy úgy alapban hiszek -e ebben az egész végleges szőrtelenítésben, a netes írások meg nem sokat segítenek, 50-50%-ban jók-rosszak... Nekem intim területen kéne, mert az az egy rész, ahol nem bírom ki a gyantát, viszont a borotválástól egyre rosszabb lesz a helyzet.
Meg ilyenek jutottak eszembe, hogy ott van minden női szerv, mi van, ha valami káros sugárzás ér és nem lehet gyerekem vagy rákot okoz, stb. és erről nem írnak SEMMIT, pedig ez lenne a legfontosabb, mert ennyit közel sem ér meg nekem a dolog.
Na bocsi, hogy hosszú voltam, ha valakit tudna tanácsot adni, annak nagyon örülnék én is :)

raspberrry 2011.03.19. 16:35:38

Oh, bocsánat, még egy-két kérdésem lenne...
én is pont arra gondoltam, hogy bőven elég lenne szeptemberben elkezdeni, mert akkor jövő nyárra esetleg már oké is lehetne, de ahogy olvastam a ti esetetekben ez nem zajlott le 9 hónap alatt, ugye?

jut 2011.03.20. 01:04:36

A kupon az IPL technológiára vonatkozik :) ami a villanófényes kezelés nem? nem a lézeres szőrtelenítés, ahogy én tudom. Sztem nem tévedek :) ha mégis világosítson fel valaki!

jut 2011.03.20. 01:13:02

Másik: végignéztem a kérdéseket és válaszokat a napi tipp oldalán és ahol a villanófénnyel kapcsolatban kérdeztek sehol nem látok választ.

csupaszcsiga 2011.03.21. 12:32:58

Húha, de sok hozzászólás jött:)
Ezen a sugárzás-dolgon sokat gondolkodtam én is, mondjuk azt nem hiszem, hogy belső szerveket károsítana, de a bőrömet én is féltem. Szóval jobban tartok a bőrráktól. (mondjuk nekem ugye a lábamon van a kezelés, ott aztán nagyon nincs zavarható belső szerv).

Én csak átfutottam az oldalt, de úgy rémlik, hogy lézert írtak.. viszont nem olvastam át alaposabban, mert végülis úgy döntöttem, hogy nem vágok bele, inkább megvárom ennek a végét.

Raspberry, ha belevágtál, örülnék, ha megosztanád velünk a tapasztalatokat, hadd tanuljunk:)

Nekem nem zajlott le 9 hónap alatt, de ez részint az én "hibám", mert a kezelés elkezdése után nem sokkal elvesztettem a munkámat, és így a részletfizetés elég nehézkes lett, úgyhogy ritkábban tudtam csak menni.

csupaszcsiga 2011.03.21. 12:34:15

Remélem, mindenre válaszoltam:)
süti beállítások módosítása