Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Katasztrófa

2011.04.26. 13:24

szerző: csupaszcsiga

Múlt héten egy különösen hosszú munkanap után hazamentem, levettem a vastag, térdig érő zoknimat (ezt mindjárt megmagyarázom), és tele volt pici, vörös pöttyökkel a lábam. Nem fáj vagy ilyesmi, de azóta sem múlt el, és egész konkrétan úgy néz ki, mintha felrobbant volna az összes hajszálerem és pici vércseppekkel belülről be lenne terítve a lábam. Hogy ez a kezeléstől van-e? Azt nem tudom, de nagyon ijesztően néz ki.

Lehet persze mástól is: tudni kell, hogy vannak napok, amikor egy percre sem tudok leülni a munkahelyemen, hanem reggeltől estig sétálgatás van, ügyfelekkel beszélgetés, ilyesmi. Aznap, amikor ez a tünet megjelent, pont egy ilyen nap volt, ráadásul valamelyik kedvenc kollégám felcsavarta a légkondit, és annyira fáztam, hogy előkaptam a fiókomból a tartalék sízoknit, ami vastag, és térdig ér. Igen ám, de nem volt időm öltözködni sem, ezért csak lerúgtam a cipőt, ráhúztam a vastag zoknit a vékonyra, utána meg rohantam is tovább. Késő estig bent voltam, de még elég meleg volt este, így beleizzadtam a zokniba, mert annyira fáradt voltam, hogy nem volt kedvem a munka után még vetkőzni, hanem mentem haza az első busszal.

Eredetileg a lábfejemen is voltak pöttyök, így abban bízom, hogy tán a zokniba való beleizzadás, vagy az egész napos ácsorgás lehet a ludas, és nem a kezeléstől ment gallyra valami a lábamban, főleg így több mint egy hónappal a kezelés után. Mondanám, hogy a mosószerre vagyok allergiás (újfajta mosóport használok), de a többi területen nem vagyok pöttyös, pedig más ruhákat is mostam ezzel. Napfény nem ért, egyéb tippem nincs.

Amúgy épp csak pihék vannak a lábamon, meg egy-két hosszabb szőrszál, de most nem merek borotválkozni, nehogy még az is irritálja a bőrömet. Öröm az ürömben, hogy a vörösségtől egyáltalán nem látszanak a szőrszálak.

Most azon gondolkodom, kérjek-e időpontot a bőrgyógyászatra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr812856596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása