Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Öröm:)

2011.05.16. 11:45

szerző: csupaszcsiga

Felhívtak kedvenc szépségklinikámról, mert rég jártam arra, és ilyenkor emlékeztetnek a következő kezelés időpontjára. Nyilván csak azért csinálják, hogy minél több pénzt szedjenek ki belőlem, de mivel feledékeny vagyok és lusta, ezért nekem nagyon jól jön, hogy időnként rámtelefonálnak.

De amitől még boldogabb lettem: teljesen őszintén mondhattam nekik, hogy hiába telt el a megfelelő idő az előző kezelés óta, még nem szőrös a lábam:) Hurrá!

Azt mondták, hogy ok, akkor visszahívnak nyár végén.

Persze egy-két látható szőrszál már van, illetve ha végighúzom rajta a kezem, akkor érezni, hogy akad még több is, de nagyjából tök nyugodtan húzom fel a nadrágom cipőpróbánál, mindezt úgy, hogy hetente talán egyszer borotválkozom. Tök jó:)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr462907763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csincia 2011.05.17. 08:17:48

Orommel hallom a jo hireket, es engem is teljesen belelkesitettel!!!! Mint mar irtam korabban en Angliaban elek igy egy picit nehezebb szamomra elindulni ezen a teren, de most talaltam egy otthoni lezeres szortelenito gepet, ami igaz nem tul olcso viszont, ha azt nezem mennyibe kerulne a kezeles osszesen, akkor meg mindig jobban megeri.... Ti hallottatok valamit ezekrol a gepekrol???

mI 2011.05.17. 12:19:52

Nem hallottam még róla, de biztos nem próbálnám ki, mert ezekhez a lézeres gépekhez szerintem szakértelem kell, még össze-visszaégeted a bőröd... Ha meg úgy állítják be, hogy biztos ne tudj bele kárt okozni magadnak, akkor meg nem is használ :-(

csupaszcsiga 2011.05.19. 17:38:09

Angliában nincsenek ilyen kezelések? Vagy nagyon drágák?

csupaszcsiga 2011.05.19. 17:38:55

@mI: Nem tudom, nekem elég érzékeny a bőröm ahhoz, hogy ismeretlen eredetű krémekkel, gélekkel próbálkozzak.. már a rendes szőrtelenítő krém se jött be.

csincia 2011.05.19. 21:32:52

de vannak ilyen kezelesek csak borzaszto dragak.... pl.egy bikinivonal kb.35-40 ezer forintnal kezdodik.... :(

csupaszcsiga 2011.05.20. 11:53:08

Alkalmanként, vagy összesen?

csincia 2011.05.20. 23:17:30

termeszetesen alkalmankent:(

csupaszcsiga 2011.05.21. 00:25:41

@csincia: Pff.. az szép.. és nem jársz néha haza? Család, szerető, valami? A kezelést elvileg lehet ritkábban is csinálni, bár nyilván úgy tovább tart. Egyetértek az előttem szólóval, hogy nem véletlenül képzett emberek csinálják...

csincia 2011.05.21. 08:46:25

@csupaszcsiga: de jarok haza evente egyszer max.ketszer....sajnos olyan beosztasba dolgozom h.nem jarhatok haza csak ugy (nyilvan ez jo is meg rossz is de valamit valamiert):( olvastam egy csomo forumot, magyart angolt egyarant errol az otthoni lezeres ill. ipl fenyes geprol.... sokan dicserik, es azt irjak kb.fel ev utan mar nagyon szep eredmenyek vannak. tudom ti azt mondjatok nem er seemmit tuti de azert nagyon gondolkodom rajta, h.megveszem.... nem baj max.en leszek az elso aki a blogodon errol fog irni:)

csupaszcsiga 2011.05.22. 21:19:54

Én nem mondtam, hogy nem ér semmit, már csak azért sem, mert az égvilágon semmi tapasztalatom nincs:) Csupán osztom mI véleményét abban, hogy nem véletlenül kell hozzá szakképzettség. Szívem szerint lebeszélnélek, de ha mégis úgy döntesz, hogy belevágsz, természetesen szívesen olvassuk a beszámolódat.

csincia 2011.05.23. 20:35:20

meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok felesleges.... marad a gyanta:/ azert ha valaki hall valamit rola irjon:)
süti beállítások módosítása