Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Még mindig örülök

2011.06.10. 12:15

szerző: csupaszcsiga

Sziasztok, jó nyarat! Mindenki élvezi a meleget, a miniszoknyát és a nyár egyéb előnyeit?

Részemről még mindig messzire kerülöm a borotvát, bár ezen a hozzáálláson lassan változtatnom kell. Újra szőrösödik a lábam. A dolog nem vészes: mennyiségre kezd több lenni a szőrzet, most kábé olyan lehet, mint egy gyárilag kevés szőrzetű nőnek, mindenféle kezelés nélkül. Vékony, halovány szőrszálakról van szó, ha senki nincs 2m-nél közelebb, még fel merem hajtani a nadrágot a boltban cipőpróbáláskor, mert messzebbről még csupasznak látszik a lábam. Egy ideje direkt nem szőrtelenítettem, hogy kiderüljön, mi a helyzet. (Amúgy ráérne párnaponként borotválni, elég lassan nőnek).

Újabb kezelésre most nem megyek, mert ezeket a halvány szőröket úgy sem tudnák eltüntetni. A térdem körül is gyakorlatilag mind megmaradt, pedig azok kezelve vannak. Ez egyrészt szomorú, mert így már tudom, hogy a combom soha nem lesz csodaszép szőrtelen, másrészt meg tök jó, hogy kiderült, mert legalább nem ölök bele egy rakat pénzt. A "tanácsadónő" ugyanis simán azt mondta még a combomra, hogy kezelhető lenne.

Szóval mától szorgalmasan borotválok és várok, hogy erősödjenek a szőrszálak. Amúgy meg tervezem a miniszoknyát harisnya nélkül, de még nyuszi vagyok hozzá:)

Nálatok mi a helyzet?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr912972828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.06.10. 14:51:29

Nagyjából ugyanez nálam is. Novemberben volt a 4. kezelés, az nagy szőrpusztítás volt, aztán - kicsit az orvos javaslata ellenére is - áprilisban beiktattam még egyet. Az már viszont inkább pénzkidobás, nem nőtt elég erősre 4-5 hónap alatt, szóval jövő tavaszig már nem erőltetem a dolgot, és marad az évi egy alkalom.

Továbbra is heti 1x borotva, viszont a sortot szigorúan harisnya nélkül veszem fel :P.

csupaszcsiga 2011.06.11. 19:48:19

Furán is néznél ki harisnyában:)

mI 2011.06.16. 11:50:47

Lábszáram egész jó, közepétől lefelé gyakorlatilag semmi (4.kezelés áprilisban), utána sokasodnak, a térdem körül nekem is mind megvan :-( Combommal kicsit csalódott vagyok, ott a 4. után tartok kb 30% mínusznál. Gondolom azért, mert ott nem volt olyan erős, mint a lábszáron. Akartam még nyár előtt menni még 1x csak combra, de a doki lebeszélt, mert még nem telt el elég idő. Szóval ott marad az 1-2 hetente epilálás nyárra :-( A combodat ne csináltasd meg.

csupaszcsiga 2011.06.16. 17:30:58

Igen, a térdemből kiindulva én is úgy látom, hogy a combom csak kidobott pénz lenne:( De már így is jelentősen nőtt az önbizalmam. Ennyit megér a dolog.

molly__ 2011.06.17. 14:01:56

sziasztok!

Bocsánat, hogy idepofátlankodtam. Segítséget szeretnék kérni.

Nem nagyon szeretek erről beszélni, inkább magamban szenvedő típus vagyok, de mostmár nagyon zavar a problémám.

Pár éve a szőrtelenítést a kozmetikusnál kezdtem. Minden rendben is volt, de már akkor kezdődtek a problémák, ugyanis nagyon hamar nőtt a szőröm, sokszor benőtt. És kéthetente eljárni elég drága mulatság.

Aztán kértem egy epilátort. A dolog jól kezdődött, a hónaljammal mai napig semmi baj nincs. A lábam viszont egyre rosszabb. Nem is nagyon szedi az epilátor, hiába radírozom hetente, kenem szőrbenövés gátlóval, benő, és mire végzek a szőrtelenítéssel, kezdhetem is elölről.

Kb. hófehér a bőröm, napoznom nem is nagyon szabad, mert allergiás vagyok, úgyhogy hófehér is marad, és bizony a barna szőrszálak nagyon látszódnak, a benövésekről, foltokról, már nem is beszélve.

Gondolkodtam a borotván, egyszer-kétszer amikor már teljesen elkeseredtem a sikertelen epilálás után, le is borotváltam, de félek, hogy nagyon megerősödne.

Vettem meleggyantát, dehát mire megnő olyan hosszúra, hogy leszedjem, addig meghalok a melegben hosszúgatyában, és nem is 100%-os az eredmény.

nem tudom mit csináljak, térjek át tényleg a borotválásra, vagy nem tudom.

Kérlek segítsetek, nagyon el vagyok keseredve, nem tudom mi tévő legyek. Gondoltam már rá, hogy túlreagálom, de ahogy járok-kelek a városban és közeledik az idő, hogy ki kell merészkedni fürdőruhában egyre jobban zavar.
Előre is köszönöm a tanácsokat, ha lesznek, ha nem az se baj :)

avus · http://avus.blog.hu 2011.06.17. 15:09:41

@molly__: Egyrészt, ne magadban szenvedj! Kérdezni sokkal hasznosabb, főleg olyanokat, akik hasonló cipőben jártak, mint te.

A borotválás NEM erősíti a szőrzetet! A hajhagymának semmi információja nincs arról odalent, hogy bőr felett mit csinálsz a szőrszállal. Ez egy tévhit, amit még a kozmetikusok is nyomnak (naná, nekik nem üzlet a borotva), és azon alapszik, hogy borotválás után a szőrszál vége éles marad, ezért jobban szúr, mintha pl. szőrtelenítő krémet használnál. A szőrszál ugyanolyan erős, ugyanúgy nő, csak éles a vége, és ezt hiszik sokan megerősödésnek.

Javaslatom: ha a bőröd bírja a borotvát, és attól nincsenek benövő szőrszálaid, akkor borotválj.

Ha a benövő szőrszálak borotválás esetén is jelentkeznek, akkor marad a elektrolízis vagy villanófény vagy lézer. Semmiféle csodakrém, semmiféle radírozás nem fogja elmulasztani sajnos a benövést, tapasztalat. (Pontosítok: lehet, hogy van, akinél ezek segítenek, nálam semmit sem segítettek.)

Ha olyan szerencsés vagy, hogy hat rád a villanófény, akkor azt megúszhatod "viszonylag" olcsóbban. Ha nem, és csak a lézer marad, akkor jobban zsebbe kell nyúlni. Illetve van még az elektrolízis, ami ténylegesen végleges (az előzőek csak tartós megoldások), de az szálanként megy, tehát eléggé hosszadalmas lehet. Nem is igazán tudok róla többet, annak utána kell olvasni.

molly__ 2011.06.19. 10:25:30

@avus: köszönöm szépen a segítséget :)

Kipróbálom a borotvát szerintem, remélem bírja majd a bőröm.

Gondolkoztam már én is ilyen tartós vagy végleges szőrtelenítésen, de még arra gyűjtenem kell. :)

Mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget!

csupaszcsiga 2011.06.19. 13:07:28

@molly__: Szerintem is jól teszed, hogy kérdezel, ez a blog ugyanis pont erről szól:)

Pontosan ugyanezekkel a problémákkal kezdtem én is, csak nekem a borotvát sem bírta a bőröm, mert nagyon-nagyon érzékeny, és pattanásos leszek tőle. Én a lézer mellett döntöttem. Nagyon drága, de eddig nagyjából elégedett vagyok, és ha ez így marad életem végéig, vagy jópár évig, akkor nekem már megérte. Teljesen elkényelmesedtem már, és épp gyűjtök a hónaljkezelésre.. csak azt sajnálom, hogy a combomat nem lehet kezeltetni:(

csupaszcsiga 2011.06.19. 13:08:21

@avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni?
süti beállítások módosítása