Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

A szemetek visszajöttek

2011.07.21. 11:33

szerző: csupaszcsiga

Igen-igen, újra szőrös a lábam. Most minden másnap borotválom, bár ha nagyon lusta vagyok és nem akarok szoknyát venni, akkor ez néha elmarad:) A szőrök növekedési tempója gyakorlatilag már a kezelést megelőző, mennyiségük valamivel kevesebb, főleg a lábszáram belső oldalán vannak kevesen.

Szemöldökcsipesszel kiszedegetve őket, kb. 70%-uknak nincs gyökere, csak a szőrszál jön ki, nem tudom, hogy ez mit jelenthet. Gyökér nélkül hogy nőnek?

Még egy picit várok a következő kezeléssel, mert szeretném, ha minél több kis szemetet sikerülne kiirtani, ehhez viszont az kell, hogy előbb kinőjenek.

Nálatok mi a helyzet?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr523085876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.07.21. 23:47:12

Nekem nincs ilyen ingadozás, az utolsó kezelés óta olyan olyan 4-5 nap múlva lesz egészen közelről látható, 7-8 nap múlva borotválom. Következő kezelés a távolba vész, valamikor '12 tavasza. Most egész szépen barnul, nem lenne értelme menni :).

csupaszcsiga 2011.07.22. 09:55:08

Folyton elfelejtem: hány kezelésnél is jársz?

avus · http://avus.blog.hu 2011.07.22. 10:25:49

5. Bár az utolsó, a most áprilisi nem sokat hatott, 4 hónap nem volt elég neki a 4. kezelés után, hogy megerősödjön :).

MandyReuter 2011.07.22. 10:55:34

Bár, én még új vagyok ebben a beszélgetésben, de szerintem próbáljatok ki valami szőrnövekedést gátló krémet. Nekem be szokott válni az X-epiles. Lassabban jönnek vissza a kis nyomorultak...:)

jut 2011.07.23. 09:16:58

Nekem a negyedik febr. környékén volt, máj.ban kezdett erősebben nőni. Hónaljban, bikinivonalnál max. 10-15 :D, lábszáron maradt kb. 40 %, de vékony és világos, én meg barna :), így kb. hetente lehúzom egyszer borotvával vagy nyaralás előtt géppel, szóval tök jó. Ősszel v. télen nyomok még egy kört (lehet csak lábszáron), aztán remélem idénre-jövő tavaszra elég lesz ennyi. Addig élvezkedem :D

csupaszcsiga 2011.07.25. 13:52:49

@MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:(
süti beállítások módosítása