Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Megint akció

2011.09.02. 08:50

szerző: csupaszcsiga

Sziasztok!

Beindultak ezek a kuponos szőrtelenítések, most a Napitipp nevű oldal ad marha nagy kedvezményt.. ez már nekem is szemet szúrt, úgyhogy vettem egyet, vagyis nemsokára a lézer mellett az IPL-ről is beszámolok:)

Napitipp IPL szőrtelenítés hónalj és bikinivonal (18000 HUF)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr763197104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.09.09. 23:59:59

Poszthoz off, de a bloghoz on:

Annyit hallottam az elektromos epilálásról, hogy jobban utánanéztem a dolognak. Az eddigi 4 (ha belevesszük az orvos által nem javasolt 5. kezelést is, akkor 5) lézeres kezelés után ugyanis elégedett vagyok, minden régi gyulladás eltűnt, borotválás után nem szúr, és elég hetente, de akkor is az a helyzet, hogy ezentúl évente egyszer érdemes csak járnom, szóval a borotválás még jópár évig kinéz. Vagy hagyom nőni, csak éppen 4-5 milliméternél már megőrülök :).

A neten csupa negatívumot olvastam, miszerint lábra el se kezdje az ember, annyira pepecselős. De végülis eljutottam egy ezzel foglalkozó, nagyon jófej hölgyhöz, aki nem küldött el, hogy hát ezt lábon felejtsem el. Elmesélte, hogy azért ez fájdalmas, azt is, hogy 2-8 hétig ronda lesz a kezelt felület, figyelmeztetett, hogy itt félúton nincs csináljuk vissza, mert tényleg végleges, stb, majd tesztként lekezelt egy 5x2 centis felületet.

Tényleg nem kellemes, de azért nem vész, tényleg csúnya az eredmény, de még csak 3 nap telt el azóta. Mostani állapotában teljesen hihetőnek tartom, hogy én a szerencsésebb fajta vagyok, akinek a bőre nem lesz hetekig ronda, el tudom hinni, hogy másfél-két hét múlva ez eltűnik. Most már ugyanis pici, kb félmilliméteres átmérőjű piros, bevarasodott pöttyök vannak.

Várom már, milyen lesz, ha eltűnik :). Bár maradt 4-5 szőrszál a kezelt felületen is, ugyanis a dupla szálaknál csak egyet égetett ki, hogy ne maradjon vissza nagyobb heg.

csupaszcsiga 2011.09.20. 19:21:14

Ez az elektromos epilálás ez az elektrolízises cucc?

csupaszcsiga 2012.01.18. 21:31:30

Érdekesnek hangzik, de gondolom csak akkor érdemes belekezdeni, ha már viszonylag kevés szőr van, nem? Azt hallottam, hogy csillagászati összegekbe kerül a dolog.

avus · http://avus.blog.hu 2012.01.19. 15:09:52

@csupaszcsiga: Nem, és attól függ, mihez képest.

Részletesebben: Mint kiderült, az 5 lézeres kezelés ugyan szinte tökéletesen eltüntette a sportsérülések nyomait a térdemről, de a szőrszálakat csak valamelyest meggyengítette, megszőkítette...

Kati, aki csinálja, meséli is, hogy mennyien jönnek hozzá olyanok, akik lézeres, vagy IPL kezeléssel kezdték. Neki is van IPL gépe, de senkinek sem ajánlja szőrtelenítésre, csak másféle bőrjavító kezelésekre.

Az árakról. Egy szúrás ára 40 Ft. Egy szúrás = egy szőrszál. Alkalmanként 500 szálakra megyek, ez alkalmanként 20000 Ft. A többség 100-200 szálakra szokott. Kati számolja, de nem veszi vér komolyan, minap már én szóltam, hogy rakjon már egy pálcikát (50 szálanként rak egy pálcikát). 500 szál az olyan 1.5/2 tenyérnyi terület kb. Térd alatt nagyobb, térd felett kisebb. Egy lábon először végigmenni az kb 10 kezelés. Egy kezelés után visszanő a kezelt szálak kb 30%-a, + azok, amik újonnan jöttek ki nyugvó fázisból, meg amik egyszerűen nem lettek lekezelve.

Ugyanazon a felületen a második kezelés már sokkal nagyobb területet lefed, mert ritkább a szőr. Harmadik kezelés után már viszont szinte semmi sem marad. Van, akinél jövőre, 2 évre rá még vissza kell menni évi 1 v 2 alkalomra, de akkor már egy kezelés alatt (200 szálakra járnak jellemzően) végigmegy az egész lábon, annyira kevés a szőr.

Én ott tartok, hogy térd alatt 2-szer mentünk végig, térd felett van, ahol egyszer, és van, ahol egyszer sem. Május/júniusig térd alatt 3x, fölötte 2x legyaluljuk mindenhol.

Anno a lézer után azt mondtam, hogy szőr van, borotválás után érezhető, de gyenge, nem látható, nem őrülök meg tőle, nem szúr, viszont hetente borotválni kellett. Most, térd alatt, közvetlen közelről ugyan látni pár szálat, de már érzésre is teljesen sima, nincs az a minimális szúrás sem.

És fáj. De nagyon. Míg a lézerrel villantott párat, én meg aludtam, az itt nem menne. Minden egyes szőrszál kiégetése fájdalmas. Térd környékén nagyon, combon közepesen. A kezelés végére nem ritkán leizzadok... Utána kb 3 hét a gyógyulás. Szerencsés vagyok, nekem jól gyógyul, nem gyullad, de van, akinél begyullad, és ez a folyamat 3 hónap.

Anyagilag picit olcsóbban jön ki, mint a drágább lézerek. Csak éppen bárhol utána olvasok, mindenhol elismerik, hogy ez az egyetlen ténylegesen végleges módszer. És ha végigmentem volna mind a 12 kezelésen...

Az már most látszik, hogy nyáron utálni fognak a hölgy kollégák :).

Lia01 2012.03.22. 21:42:44

@avus: Érdekelne engem is ez az elektrolízises megoldás. Megtennéd nekem, hogy elküldöd a hölgy elérhetőségeit? Előre is köszönöm szépen!
lia_hope@indamail.hu

jut 2012.05.23. 23:09:22

@avus: szia, nekem egyenlőre jó volt lézer, de azért kevés szőr maradt az 5. kezelés után, megküldenéd az elérhetőségét nekem is, lehet elmennék. Köszönöm nov0jul@citromail.hu

jut 2012.05.23. 23:10:36

@avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D
süti beállítások módosítása