Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Szőr-körkép

2011.09.20. 19:18

szerző: csupaszcsiga

Túlestem az első IPL-en is, immáron három területről is beszámolhatok nektek szőrügyben.

Láb: a negyedik kezelés után sok idő telt el, mire újra szőrősödni kezdett. Nyár közepére már úgy kezelhető méretű és mennyiségű szőrszálak helyezkedtek el rajta, de pont nyaralás előtt voltam, hát előkaptam az epilátort, nehogy borotvával kelljen szenvedni. Hiba volt, vagy sem, azóta nem igazán nő ott a fű sem, ahogy mondani szokták. A kis vékony szálak a térd körül meg a vádli egyes területein megmaradtak, ezek alighanem olyan vékonyak és szőkék, hogy nem igazán hatott rájuk a lézer, vagy csak több kezelésre van szükségük. Valószínűleg az előbbi, mivel olyanok, mint a combomon lévő szőrök, arra meg azt mondta a kezelőszemélyzet, hogy nem éri meg nekiesni, túl világos és vékony.

Direkt a blog kedvéért összeszámoltam: fekete, vastagabb típusú szőrszálból a jobb lábamon 5 azaz öt darab található.
A napokban felhívott a szalon hogy időpontot egyeztessenek velem, mondtam, hogy ne húzzuk egymás idejét. De azt még kiszedtem a lánykából, hogy a szerződés nem évül el, ha öt év múlva szőrösödöm csak, akkor öt év múlva is szeretettel várnak. Nagy kő esett le a szívemről.

IPL: Megvolt az első kezelés hónaljon és bikinivonalon. Eléggé fájt, de nem annyira, mint egy gyantázás,  hősiesen tűrtem, csak összerándultam néha. Beszélgetéssel próbáltam leplezni a dolgot, úgy fest, hogy sikerült, mert a csaj megdicsért, és közölte, hogy bizonyára fakír vagyok, hogy nyikkanás nélkül tűröm.

Bikinivonal: én az égvilágon semmi változást nem látok a kezelés előtti és utáni állapot között, pont úgy néz ki a bikinivonal-terület, mint öt centivel beljebb, a tudományos megfigyelés kedvéért direkt nem borotválkoztam ott.

Hónalj: a kezelés napján véletlenül érte egy kis napfény, hát akkor eléggé fájt, kábé mint egy gyantázás után napokig szokott, de amúgy nem volt vele semmi baj. Elsőre itt sem láttam változást, azóta időnként leborotválom, és mintha lassabban nőne vissza, mint a kezelés elől, de erre nincs objektív bizonyítékom.

Hát így állunk.
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr213241651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lia01 2011.11.07. 13:39:12

Szia!

Most szeretnék nekivágni ennek a szőrgyilkolásnak, sokat olvasgatok róla. Nagyon megörültem a blogodnak, igazán hasznosnak tartom, és szerintem sokunk nevében köszönöm.

Látom, hogy rég nem írtál, szeretném megkérdezni, hogy hogyan haladsz, mind a lézerrel, mind az IPLel?

Lia

csincia 2011.11.09. 20:37:02

Sziasztok,

Ah.igertem megvettem az otthoni lezeres szortelenito gepet. Tegnap tulestem az elso kezelesen, hat nm mondom h nem volt fajdalom mentes, de hat gondolom vmit csak kell erezni....?! Szoval a leiras azt mondja, hogy havonta lehet ismetelni, de egyeelore a biki vonalon vagyok tul, ezutan jon majd szep sorban minden. Abba tudnatok tanacsot adni, hogy hogy kell csinalni ha en 10eve csak gyantazok? borotvaljam le a labam, aztan amikor megerosodik kezdjem el?
Elore is koszi, es hamarosan jovok a reszletekkel:)

csupaszcsiga 2012.01.18. 21:30:00

@csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondani, hogy a kezelés előtti napon kell borotválkozni. Ebben az esetben a kezelés kezdetére már van egy icipici szőrszálacska, aminek a pigmentjeire tud hatni a fény (ez lenne a lényeg, ugyebár), de még elég rövid. Ha túl hosszú a szőr, akkor a fény "elveszik" benne, gyakorlatilag nem vezetődik végig a gyökeréig, így sokat nem ér.
Legalábbis az okosok ezt mondják.
Érdemes azért figyelemmel kísérni a növekedésedet, nekem például már több helyen is olyan lassan nőnek a pihék, hogy a kezelés előtt 2-3 nappal borotválkozom utoljára, különben nem nő ki időre.
Respect, ha magadnak csinálod, csak tartsd észben, hogy ehhez nagyon kell figyelni magadat, hogy milyen ütemben nő a szőr... etc.
süti beállítások módosítása