Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

A első kezelés

2010.03.25. 17:17

szerző: csupaszcsiga

Nem volt egyszerű az időpontegyeztetés, mert hát dolgozik az ember lánya, a főnök meg nem nézi jó szemmel, ha holmi szőrtelenítésre hivatkozva lépek le, a hétvégi időpontok meg foglaltak voltak, szóval mégsem volt más megoldás: fél nap szabadság kellett. Ez rögtön maga után vonta, hogy munkából kellett odamennem, és erre vágytam legkevésbé, de mit lehet tenni: a Cégnél nélkülözhetetlen vagyok, a pénz viszont kell a kezelésre.

Az első kihívással reggel szembesültem, amikor rájöttem, hogy nem tudok nadrágot húzni, mert a közelmúltban kitetováltattam a lábamat, és a farmeranyagot még túlságosan dörzsöli, úgyhogy maradt a miniszoknya harisnyával merthogy az mennyivel puhább. A bökkenő a cipő volt, ehhez a szerkóhoz ugyanis a térdig érő csizma dukál, attól meg tartottam, hogy a kezelés után ez fogja dörzsölni a lábam. Mégsem volt más megoldás, mert a tetoválásnak fontosabb, hogy ne dörzsölődjön ki belőle a festék, a lábamnak meg csak hazáig kell kibírnia a fájást.

Jól van na, visszatérek a témához, senkit nem érdekelnek a női ruhahisztijeim.

Szóval odaértem, a recepciós rögtön megérdeklődte, itt van-e nálam a befizetés következő részlete, ez már csak egy ilyen pénzéhes társaság. Idegességemet humorral próbáltam pótolni, visszakérdeztem: és ha nincs? Akkor bizony nézhetünk új időpontot. Állj, csak vicceltem, itt a bankkártyám! Üljek le a váróban, várjak.

Nem telt bele öt perc, jött egy "nővér" vagyis egy fiatal csaj fehér ruhában, hogy akkor le a harisnyát és vágjunk bele. Szerencsére a szoknya maradhatott, amit nem bántam, ugyanis reggel zuhanyzás után csupa vicces felirattal ellátott bugyit találtam csak a fiókban (hogy lehet az összes normális a szennyesben?!) leszbikus meg nem vagyok, hogy csillogtassam neki a gyűjteményem. Felfeküdtem szépen az orvosi rendelőkben is használatos asztalra (megállapítottam, hogy ebből a szögből a combomon néz ki nagyon undorítónak a szőr, tök ciki volt), elmesélte mit kell tudni és kezdhettünk.

Először bekent valami hideg síkosítóval, ezt nem néztem túl jó szemmel, mert bár kint meleg volt, én köszönöm szépen igencsak fázós vagyok. Utólag persze nem bántam a hűsítést: ahogy ígérte, a dolog kábé annyira fájt, mint egy epilálás. Csak még egy kicsit kevésbé. Amikor ugyanis az ember gyantázódik vagy epilálódik, egyszerre elég sok szőrt tépkednek ki, tehát sok kicsi fájdalmat érez a delikvens. Ezzel a géppel viszont ugyanolyan (vagy tán még erősebb is) fájdalmat, csak kevesebb ponton, ezért könnyebb elviselni. Nem fáj annyira, mint egy tetoválás, ezt újra megállapítottam:) A bokámon volt a legfájdalmasabb, meg a sípcsontomon, a többi elviselhető, de olyan is volt, ahol egyáltalán nem fájt. A gép, amivel csinálják hideg levegőt is fúj, meg zizeg is, mint valami vibrátor.

Relatíve jól bírom a fájdalmat, így kevesebb mint egy óra alatt, pihenő nélkül lenyomtuk mindkét lábamat térdig. Na, jó, ez a többes szám némi túlzás volt, hiszen én csak feküdtem ott és meditáltam:) Ha befejezett egy területet, egy lapkával lehúzta róla a maradék síkosítót és lefújta valami nyugtató sprével, de mivel elég messziről fújta és elég nagy elánnal, általában az egész lábamra jutott belőle, sőt, a puncim is igen nyugodt:) A kezelés után még vörös volt az egész, mintha tényleg gyantáztattam vagy epiláltam volna, de mire hazaértem, a csizma ellenére is múlóban a vörösség, ráadásul finom puha a bőröm, amilyen borotválkozás után sem sűrűn. Ez azért nem örömujjongás, mert a pöttyössége (mármint a fekete) megmaradt, és bizony szőrszálak is kandikálnak kifelé a bőrömből. Jobban megnézve azonban látszik, hogy ezek meg vannak pörkölődve. Ma este tilos a forró víz, egy-két napig tilos a borotva, utána viszont két-három naponta kötelező.

Maradjatok velem, hamarosan ismét jelentkezem!

6-8 hét a következő kezelésig

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr611868213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2010.03.27. 13:57:40

Nagyon hasonló cipőben járunk, kevés szignifikáns különbséggel: ha én blogolnék róla, azt inkább kékes színben kéne :), tőlem nem kifejezetten várja el a társadalom (sőt), és a doki sem kiáltott fel örömében a sötét szőrszálak láttán, mert azok történetesen nem sötétek.

Én is évekig harcoltam a benőtt szőrszálakkal a lábamon, semmilyen módszer nem segített. Szidtam azt a napot, amikor kíváncsiságból kipróbáltam, milyen szőrtelenül (biciklis falkaszellem), próbáltam visszanöveszteni (férfiként ezért nem szóltak volna meg) de az egy centis hosszt sem érte el, én a falat kapartam, annyira idegesített. A jót könnyű megszokni :).

Belevágtam relatíve olcsó villanófényes kezelésbe, de ott győzött a papírforma: túl világos volt a szőrszál, lényegében semmit sem hatott. Ezután vettem egy nagy levegőt, és befizettem lézeres kezelésre, de nem az agyonreklámozott helyen. Bele sem merek gondolni, mennyi lenne, ha reklámozná is magát, akihez járok :).

Eddig három kezelésen vagyok túl, és mind eredmények, mint pedig a korrektség terén elégedett vagyok. Nem hitegetett az orvos végleges eredményekkel, de a kezeléssorozat utáni fenntartó kezelések gyakorisága elfogadható (azt mondta, hogy kétévente kell majd egy-egy kezelés). A lézer hat a szőke szőrre is, persze nem úgy, mint a sötétre: bármilyen _garanciát_ csak 12 kezelés elvégzése után vállal. Előre jelezte, hogy a sípcsont környékén lehet égési seb, ami viszont elmúlik 1-2 hét alatt, ez is így volt.

És 2 alkalom után (a harmadik csak egy hete volt, nem tudok még nyilatkozni) is már látható volt a szőrzet gyengülése, és ritkulása, főleg térd alatt. Ezzel párhuzamosan pedig a régi mumus gyulladások eltűntek. Szóval egyelőre minden frankó végre :).

csupaszcsiga 2010.03.28. 22:13:59

Kezdetnek üdvözlöm az első kommentelőt:)

Mindenféleképpen updetaelj az infókról, kíváncsi vagyok, hogy haladsz:)

Amúgy már bocs, de pasiként nem ciki, ha az embernek csupasz a lába?

avus · http://avus.blog.hu 2010.03.29. 11:37:33

Nem, egyáltalán. Tény, internetes fórumokon, ahol előjön a téma, elég nagy a dolog elutasítottsága, de élőben egyáltalán nem ezt tapasztalom. Annak a néhány lánynak, aki eddig ténylegesen szóvá tette, bejött, mégha persze furcsállták is. Ezenkívül rajtakapok embereket, hogy bámulják, és főleg pasikról olvasom le, hogy meghökkennek miatta.

Tény azonban, az utcán szétnézve, hogy a férfiak zöme jól is teszi, ha nem kap rá, mert a szőr jól palástolja azt, amit a simaság már elárul, nevezetesen ha nincs definíciója a vádlinak, hanem egy oszlop vagy pálcika az egész. Persze én sem vagyok testépítő, nem is akarnék az lenni, de a bringázás azért karban tart.

Visszatérve a cikiségre, az tavaly volt, amikor lejöttek a vádlimra a benövő szőrszálak miatti gyulladások, így az amúgy általam nem kifejezetten kedvelt 3/4-es "shortok" között kellett keresgélnem, és azok között is úgy, hogy elég hosszú legyen.

csupaszcsiga 2010.03.29. 23:26:48

Ja, ne értsd félre, nem támadásnak írtam, csak nem jellemző a hímekre. Én részemről kifezejetten szeretem a szőkés lábszőrt egy pasin (hmmm.... nem is kicsit) de hát ízlések és pofonok:)

avus · http://avus.blog.hu 2010.03.29. 23:48:19

Akkor jó, mert én meg nem vettem annak :).

Az viszont érdekes, amit a végén írsz, hogy 2-3 naponta kötelező borotválni. Nekem semmi ilyet nem mondott a doki, és mivel jön a nyár, a következő kezelés is valamikor novemberben lesz, amikor a nyári barnulás elmúlik. Most növeszthetném világba akár, persze nem fogom, nem azért kezdtem el a kezelést. Az pedig nagyon frankó, hogy egy eldobható orvosi borotvával (amin van műanyag védőfogazás, így nem annyira tökéletes, cserébe nem nő alá) is leszedve már napok óta alig jött ki valami, és ami kijött, az is gyenge, így semmi szúrós borostaérzés nincs. Úgy néz ki, elég lesz hetente, vagy akár kéthetente leszedni, így gyulladás és szőr nélkül kihúzhatom novemberig :).

csupaszcsiga 2010.04.10. 02:46:09

Akkor most mindenki nyugodt, nem sértettük meg egymást:)

Azt mondták, azért borotválgassam lelkesen, hogy nőjenek szépen és erősödjenek, mert akkor jobban meg lehet őket gyilkolni utána. Nem értek hozzá, követem az utasítást:) Mondjuk a nyomkodásról sehogy sem tudok leszokni, de igyekszem visszafogni magam, sőt, az is lehet, hogy a csábítás leküzdése érdekében rövidre fogom reszelni a körmeimet.

Erről az eldobható orvosi borotváról viszont mesélhetnél egy kicsit.

Én a kezelésekben nem tartok nyári szünetet, úgy vagyok vele, hogy ha eddig kibírtam huszonixévet hosszúnadrágban, akkor ez az egy nyár már nem számít. Bár ha a második kezelés után gyönyörűek lesznek a lábaim, lehet visszamegyek azért a szoknyáért:)

avus · http://avus.blog.hu 2010.04.10. 13:32:04

Látom beindult a blog :)

Ez lényegében egy egypengés borotva, csak kis műanyag fogazás van a penge előtt, így normálisan (tehát nem erősen) nyomva az eredmény nem lesz "babapopsi". Így pedig - elvileg - nem nő be a szőrszál sem. Amúgy tényleg nem. Nem kell hozzá hab, simán mehet szárazon, stb. Ha egy éve használtam volna ilyet, valószínűleg rögtön borotválás után falra másztam volna a borostától, de most, 3 lézeres alkalom után, alig érezhető valami, még úgy is, hogy a szőrnövés irányában használom. 3000 pénz egy 100 darabos doboz.

Honnan vettem, stb infókat ide írjam, vagy mailben?

csupaszcsiga 2010.04.11. 17:23:58

Egyelőre sajna még nem aktuális, messze állok attól a ponttól, amikor annyira puha, hogy egy kis borosta fel sem tűnik:) majd akkor meglátjuk, aztán lehet, hogy igénylem az infóidat.

Loibl B. 2010.04.12. 19:24:04

Kedves Csupasz Csiga!
Nagyon tetszik a blog. Nem csak azért, mert érintett vagyok, és .. igen, úgy kezdtem, hogy kereső ---> lézeres szőrtelenítés fórum, és első helyen megtaláltam egy fórumot, ahol írtál, és rögtön rákerestem a blogodra, hanem mert Neked amúgy is írnod kéne :-). Tudod a jó ismertető, hogy az olvasó úgy érzi, mintha Ő írt volna, remek az egész. Gratulálok! Nagyon várom az eredményt és akkor megyek utánad. Ja! Csak megnyugtatáskép, a szőrtüsző nyomkodással nem vagy egyedül... én is nagy követője vagyok (sajnos). Egyébként gondolkodtam már, hogy hogy az égbe lett divat az, amihez ennyi szenvedés párosul. Évek óta jár rajta a fejem. Mi kéne ahhoz, hogy a szőrőslábat divatba hozhatjuk, és akkor viszont kiesnek a pixisből a lézeres szőrtelenítől és rajzolhatnak maguknak szőrtüszőket .-). Na viccet félretéve sok sikert és várom az eredmény! Puszi

csupaszcsiga 2010.04.12. 22:47:33

Nos, fiúklányok, a blog elérte mindkét célját: az én lelkem is megkönnyebbült és ezt az érzést másnak is elhoztam. Komolyan mondom, mindjárt könnybe lábad a szemem a meghatottságtól:)

Loibl B. 2010.04.13. 23:02:14

:-).... tudod nem is olyan rég "tanultam meg", hogy annyira kevés alkalom, hogy az emberek elismerjék egymást, megdicsérjék vagy ilyesmi, pedig erre mennyire szükség lenne. Azt nem is kell mondanom, hogy a magyarok ebben aztán végképp hihetetlen gyakorlatlanok. Úgyhogy megfogadtam, hogy én igenis megdicsérem a kolleganőm haját, ha jó, a kollegám eredményét, még ha nekem rosszabb is a pozícióm, a szomszédom lábtörlőjét,a lányom matek hármasát, a Nagyi sütijét, a Kedves nyakkendőjét, egy idegen ember kabátját a metrón és a blogoló blogját, ha az tényleg NAGYON jó. Szóval ezért regisztráltam, és azt hiszem ezzel én is elértem a célom :-). Folytasd, és gondolkodj egy könyvön :-) és siess, nehogy ellopjam :-)... a Csupaszcsiga jó cím !!!! :-) Puszi - Betti (és ajánlani fogom az ismerőseimnek is)
süti beállítások módosítása