Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

:(

2011.01.05. 16:41

szerző: csupaszcsiga

Kicsit túl optimista voltam asszem. A harmadik kezelés után a lábam újra szőrös. Mármint nem annyira, mint a kezelések előtt, de jobban, mint a második és a harmadik kezelés között. Nem igazán látható, de a borotválás utáni 2.-3. napon igenis érezhető, szúrós. Most azon gondolkodom, hogy nagyon-nagyon elkeseredjek, vagy győzzem meg magam, hogy ez azért van, mert a 2. kezelés után nem borotváltam eleget, és most igazából azok bújnak ki, amik akkor nem voltak kibújva, ezért nem tudták kiírtani?

Végülis.. ez még csak a harmadik kezelés volt. Öt még mindig hátravan. Addig bármi megtörténhet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr212562898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2011.01.06. 23:26:09

Szerintem most még ne csüggedj, de a negyedik kezelés után csinálj egy számvetést. Olvastam valahol valakitől (illetve pontosan attól, aki engem is kezel), hogy az első három alkalom a szőrgyengítésre megy, a negyediktől kezdve pedig a szőrszálak irtására. Ez nálam bejött. Ahogy írtam, 3 kezelés után erős gyengülést, és látható ritkulást tapasztaltam, de azért még volt szőrszál bőven. Aztán 7 hete volt a 4. kezelés, ami óriási pusztítást okozott, már a szőrszálak számát tekintve.

Viszont ez a borotválás dolog furcsa. Direkt rákérdeztem (nem ennek kapcsán) a kezelőorvosnál (aki bőrgyógyász), hogy mi az igazság ebből a borotválástól megerősödik a szőr dologból. Valamiért azt gondoltam ugyanis, hogy ez egy nagy tévhit, és csak azért érzi az ember erősebbnek a borotvált szőrt, mert a visszamaradó éles szőrvég szúr. Pontosan megerősítette, miszerint a hajhagymának semmi információja nincs arról, hogy te mit csinálsz a szőrrel a bőrfelszínen, ezáltal a borotválásnak semmi hatása nincs a szőr növekedésére. Amikor a 16 éves gyerek elkezd borotválkozni, nem arról erősödik meg, hanem a hormonális hatásoktól, és megerősödne akkor is, ha nem borotválkozna. Csak borotválás nélkül nincs szúrós érzés.

Kozmetikusok egyöntetűen hirdetik ezt a tévhitet, de náluk érthető. Ha az ember otthon borotvál, abból nekik nincs pénz. Az már viszont furcsa, hogy ahova jársz, ott is ezt javasolják.

csupaszcsiga 2011.01.07. 11:34:35

Oké, hiszek neked, még nem esem kétségbe. Amúgy mint mondtam kevesebb és gyengébb is, csak az előző alkalom utáni szőrtelenséghez képest - amikor hetekig eszembe sem jutott borotválni - ez lehangoló. De hajlandó vagyok elhinni, hogy normális.

A borotválkozós tévhiteket én is hallottam, és egyet is értek vele, csak úgy voltam vele, hogy inkább mindenben követem a tanácsokat ha hiszem, ha nem, elvégre ők csak jobban tudják. Vagy nem.
süti beállítások módosítása