Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Sziasztok mindenkinek!

Nevem Csiga. Csupasz Csiga. Legalábbis reményeim szerint hamarosan ezen a néven köszönthet a közönség. Huszonéves lány vagyok, aki súlyos problémákkal küzd: természetes szőrzettel van megáldva, s ezt nem szívelheti a modern társadalom.

Mint minden lány, én is végigpróbáltam már mindent, mi szóba jöhet. Borotválgattam, fájt. Epiláltam, nagyon fájt. Gyantáztattam, hát azt ne is akarjátok megtudni. Hogy a dolog még jobb legyen, tetőtől-talpig allergiás lettem rá; higyjetek nekem, nem túl kellemes érzés.

Aztán az én életembe is betörtek a reklámok. Ilyen villanófény, olyan lézer, egy életre, vagy csak évekre, de megszabadt a problemektől. Mivel modernkori gyermek vagyok, akinek a technika ördöge nem pusztán boszorkányság, végigböngésztem alighanem az egész internetet, eldugott női napozók poros fórumain rágtam át magam, de okosabb nem lettem: fele-fele arányban oszlanak meg a vélemények a sikerességről és a sikertelenségről.

Mivel modern korunkban egy nővel szemben elvárások vannak, melyeknek én is meg akarok természetesen felelni, így úgy gondoltam nincs más választásom: fogtam nagy nehezen összekeresett zsebpénzemet, és befizettem egy lézerklinikára. Sokak szerint nyilván butaság, de ezek a sokak bizonyára nem éltek le huszonpár nyarat hosszúnadrágban. Említettem már a globális felmelegedést? Az ember bármit megadna egy rövidnadrágért.

Már csak egy utolsó vallomás, és befejezem mára: feltétlenül ki kell fejtenem, miért is ugrottam bele e blogba. Ennek két oka is van:

  1. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek. Ismerős? Gyanítom, az emberek többsége ezért ragad blogot. Minek untatnám páromat vagy baráti társaságomat olyannal, ami nyilvánvalóan rajtam kívül senkit nem érdekel, amikor untathatok ezzel idegeneket is? A terápia megvan, köszönöm szépen, én kibeszéltem magamból. Te pedig kedves olvasó, ha nem érdekel: kattints az x-re a jobb felső sarokban.
  2. Az interneten turkálva találtam vagy ezer véleményt, de ebből legalább kilenszázkilencvenkilencnek volt reklámszaga. Szerintem pénzéhes üzletemberek írták, pontosan megjelölve hol, melyik klinikán/kozmetikában melyik szakembert kell keresni a teljes boldogsághoz. Csak itt és most őszintén, reklámok nélkül (amit a blog.hu fizetett reklámként beletesz, arról nem tehetek, sajna nem nekem fizetnek érte). Pont ezért sem a saját nevemet, sem a klinika nevét nem szeretném nyilvánosságra hozni, ugyanakkor fenntartom magamnak a jogot, hogy kiemelkedően kiváló (reméljük) vagy reménytelenül pocsék (csak ezt ne) eredmények esetén az érdeklődőknek privátban szívesen megadom a pontos paramétereket. Majd. Ha lesznek eredmények.

Kilenc nap az első kezelésig. Holnap elmesélem, hogyan jutottam el idáig.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr61845228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gizu 2010.06.23. 11:11:46

szaisztok! a házipatikára feltettem a tapasztalataimat, mert annak idején minden fórumot végigböngésztem és segített. Ott olvastam csupaszcsiga sóhajtozását :-), hogy minden csak reklám. Van benne igazság, de én is fontos infónak találtam, hogy hol jó vagy hol jár akár káros következményekkel is egy kezelés. De szívesen megosztom minden reklám nélkül a történetemet.

tehát igazi dús feket haj, szőr mindenhol, úhgyhogy sok évtizedes szokásos koncentrálás a szőrtelenítésre, minden módszerrel. A lézerestől nagyon ódzkodtam, egyrészt, mert marha drága, másrészt mert sok problémát írtatok a fórumokon (sebhely, hatástalan, stb). Szóval kerestem Pécsen egy jó dokit, 5 alkalommal voltam,és minden megváltozott. Bajusz, áll, hónalj, köldök alattra szántam rá magam, volt próba, aztán 5 kezelés. Most gyakorlatilag ezeken a helyeken nincs szőr. Én állítólag nagyon jó alany vagyok, fekete haj, elég világos bőr, erős szőrzet. A legelső után látványos eredmény! Sokan írták, hogy százezreik vannak már benne , de alig van eredmény. Lehet, hogy ezt mindjárt az elején el kell dönteni, ha nem megy, nem kell folytatni a kezelést.Gondolom én. Nálam ez fel sem merült.

Még egy tanács-lelkileg fel kell készülni: nekem irtóra fájt, persze kibírható, de nagyon-nagyon rossz addig a pár percig.

szóval tényleg van megoldás -ha alkalmas rá éppen az ember- állítólag nem örökös, évente kell egyszer ismételni. Egyelőre a nekem legzavaróbb területeket (mindig szemelőtt) próbáltam ki, nekem minden várakozást felül múlt az eredmény, lehet, hogy a többibe is belevágok, de a legjobb, hogy már ezektől megnyugodtam,újra rúzsozok, kilóg a farmerből a hasam és élvezem. Jó nyarat mindenkinek, üdv L
süti beállítások módosítása