Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Sün!

2010.03.29. 23:38

szerző: csupaszcsiga

Amikor már elhatároztam magam a kezelés mellett, felfedeztem egy térdig érő fehér szoknyát az egyik ruhaboltban, rögtön el is határoztam magam a megvásárlása mellett - már ha persze hordani is tudom. Nos, az első kezelés után az a tapasztalat, hogy még nem megyek ruhaboltba.

Nem tudok más hasonlatot találni, de egyébként szükség sincs rá: a lábam pont úgy viselkedik, mint egy epilálás után. Múltkor ott hagytuk abba a sztorit, hogy a combomra varrt pillangó miatt miniszoknyában jártam, térdig érő csizmával kombinálva, így nem volt gáz, hogy a borotválást átmenetileg nem ajánlgatták, hiszen úgysem látja senki:) De a tavasznak van egy olyan tulajdonsága, hogy időnként hideg, így én is sírásközeli állapotba kerültem, amikor libabőrös lett a lábam. Igen, aki epilált vagy gyantázott, vagy túlérzékeny a bőre, az biztos tudja, hogy baromira tud fájni amikor a kis szőrtüszők összehúzódnak.

Bár kifejezett kérés volt, hogy pár nap kihagyás után borotválkozzak szorgalmasan (tudjátok, hogy megerősödjön a szőr) én kíváncsi természet vagyok, gondoltam megnézem, hány kis genya halt meg. Sajnos nem sok:( Nagy általánosságban már nő a szőr, illetve kisebb foltokban még bujkálnak, vagyis annyira lelassult a szőrnövekedés, hogy csak a bőr alatti kis fekete pöttyök látszanak, de a fejüket nem dugták még ki. Remélem, előbb-utóbb kijönnek vagy megdöglenek, mert nem szeretném, ha megint az egész lábam begyulladna:( (ja, elfelejtettem említeni: egy bizonyos babapopsikenőccsel lekentem a kezelés estéjén hogy csökkentsen a gyulladásveszélyt). Szerencsére a tetoválásmániám miatt ilyen mindig van otthon:)

Szóval itt tartunk most, ma este alapos csekkolás után már borotválni is fogom. Ja, amúgy tudjátok, mi a legnehezebb? Megállni, hogy a begyulladt szőrtüszőket nyomkodjam, ahogy eddig...

Négy nappal az első kezelés után

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr721879629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jut 2010.04.08. 22:35:11

Nekem kb. 10 nap volt, amíg az elhalt kis rohadékok kijöttek a bőr alól. Utána 2 hónap gyönyör - már az első kezelés után, majd nőttek a maradékok (sajna elég sok életben maradt kb. 80%) és a kezeléstől számítva 3 hónapra jött a második forduló. Most vagyok kb. megint a tizedik napnál és már majdnem teljesen sima, csak egy-két beéget szőröcske van még a bőrben. Remélem elpusztult rengeteg.....
Hónaljnál és bikininél már túl vagyok a 2. kezelésen és alig nőtt vissza vmi kb. 40%-a. :) Viszont a 3. alkalommal őszig várhatok, mivel nem bírtam tovább mesterséges napfény nélkül.....

mI 2010.04.09. 13:24:05

Szia!
Akkor én is név és klinika nélkül...
Lézeres kezelésekre járok, nem villanófényre. Hónaljjal kezdtem, mert akárki akármit mond, csak a saját bőrömön akartam kipróbálni, h nálam működik vagy nem, és az viszonylag kis terület, tehát ha nem jön be, akkor sem túl sok kidobott pénz. Az igazi cél a teljes láb, mivel elég formás lábaim vannak,mégsem tudtam mindig szoknyát hordani, amikor szerettem volna. Az az igazság, h nekem csak a benövésekkel volt gondom, a bőröm jól bírta az epilálást, de egyszerűen sajnálom rá az időt és az energiát, hogy hetente 1 órán át kínozzam magam. Én is már kamaszkorom óta szenvedek vele, epilálok, de a reklámokkal szemben max.1 hétig volt tűrhető az eredmény. Szóval anno megfogadtam, h ha lesz lehetőségem rá, akkor megcsináltatom. Most már saját keresetem van, abból összespórolom.
Most voltam a 3. hónaljkezelésen 2 napja. Erről még nem tudok mit mondani, de 2 kezelés után elég jó az eredmény. Fura módon a jobb oldalon sokkal több maradt, mondjuk ha bal oldalon van 10 szál, akkor jobb oldalon 50. November elején kezdtem, azóta csak borotválom 1-2 hetente - annyi idő alatt nő ki - szóval ahol most nincs semmi, ott már nem is lesz remélhetőleg. Elkezdtem a lábat is, hogy nyárra legyen már valami eredmény ott is, külön csinálják a lábszárat és a combot, 1-1 kezelésen vagyok túl. A lábszár 9 napja volt, egyelőre annyi látszik, h megpörkölődtek. A fájdalom: hónapban szörnyű, bár harmadszorra már jobb volt. A lábszár kevésbé fájt, de még így is többszöröse egy gyantázásnak vagy epilálásnak. Mondjuk van bennem egy olyan előítélet, hogy ha fáj, akkor biztos hatásos :-) Kezelés után az érzés olyan volt, mint epilálás után, kicsit viszketős/érzékeny érzés, fél nap alatt múlt el.
Ahová járok, elég drága, úgy láttam, a többi helyhez képest is, de garanciás.

csupaszcsiga 2010.04.10. 02:41:58

Garancia? Ez azt jelenti, hogy ha tíz év múlva visszamész, hogy némá' egy szőrszál nőtt oda! akkor ingyen lelövik? Vagy azt jelenti, hogy annyi kezelést adnak, ami a csupaszsághoz kell?

Amúgy köszönöm a kommenteket, most nagy követ vettetek le a szívemről, de erről majd hamarosan a következő bejegyzésben, amit már réges-rég megfogalmaztam, csak még leírni nem volt időm... De ami késik, nem múlik, a reklám (a Google csinálja oldalra, esküszöm, nem az én művem) után visszajövök:)

mI 2010.04.16. 18:22:50

A garancia azt jelenti, h pl 6 kezeléssel vállalják a 90%-os eredményt. Ha 6 kezelés után ezt nem érjük el, akkor a 7.,8. stb ingyen van. Kell járni fenntartó kezelésekre majd 5-10 évente, azok nem lesznek ingyen.
süti beállítások módosítása