Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Általános helyzetjelentés

2010.08.06. 13:31

szerző: csupaszcsiga

Így a második kezelés után azt kell hogy mondjam, nem vagyok túl optimista. Este alaposan megnézegettem a lábam: a visszanövő szőrszálak nem igazán ritkultak meg (vannak kopasz foltok, de szerintem az is vissza fog nőni), és haloványabbak sem lettek, szóval ugyanolyan randa drótdarabok nőnek a lábamból, mint eddig. Kísérletképp kitépkedtem párat, van már gyökerük is. Szőrtüsző gyullladás kérdésében (hogy válaszoljak a kérdésre is) vannak még régiek, amik már igazából nem gyulladások, csak hegek, de elég ronda, meg vannak újak, amik a besült-begyulladt szőrszálak után maradtak. Szóval tényleg csak az új önbizalmamnak köszönhetem a rövidnadrághordást.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr812203491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2010.08.06. 15:03:36

Nálam nincs új, és a régiek is szinte teljesen eltűntek. Télen kezeléskor még elég csúnyán látszottak a hegek, az orvos azt mondta, két év, és eltűnnek. Akkor szörnyülködtem, de szerencsére ennél gyorsabban takarodnak, már csak két kis folt látszik, halványan, és már nem zavaróan. A gyenge szőr miatt pedig tökéletes az orvosi borotva, de kezdem azt hinni, hogy már más módszerektől sem gyulladna be. De azt majd jövőre próbálom ki, két további kezelés után.

csupaszcsiga 2010.08.08. 17:32:16

Hányadik kezelésnél is jársz?

avus · http://avus.blog.hu 2010.08.08. 21:06:14

@csupaszcsiga: Három kezelés volt a tél/tavasz folyamán, egymástól 2, majd 3 hónapnyi eltéréssel. A következő télen már csak két kezelés lesz. Próbáltam kilobbizni hármat, de az orvos azt mondta, semmi értelme nem lenne, csak pénzkidobás.

Gandrea 2010.08.31. 18:16:44

Szia! Elolvastam a blogodat, a kommenteket viszont nem, így nem tudom, ajánlották-e: Ha ezt befejezed, javaslom a Veet cukorgyantát (közel kocka dobozos formátumú).
Mindenféle allergiás előzmények miatt sokáig nem láttam megoldást a szőrtelenítésre, és ez nagyon jóó, viszonylag tartós is (kb. 3 hét) a hatás.
Szerintem a szőr természetes dolog, ezzel jár az emberi lét, ezért felesleges ilyeneket elhinni, hogy majd egyszer csak nem nő vissza. Ha egészséges valaki, még jó, hogy visszanő! Most, a második nyommentes szőrtelenítés után (mivel korábban többször voltam ilyen attrakciók után az ügyelet vendége) nagyon elégedett vagyok. Bár kisgyerekkel kissé macerás, mint a gyanta is az lenne, de kevésbé fájdalmas, mint az epilálás, semmi gyulladás (igaz, pealingeztem) is, 3 hétig oké, könnyen lemosható a bőrről (másról is), mint a cukor.:)

kriszuka 2010.09.10. 11:48:14

Jelenleg túl vagyok a második kezelésen és azóta eltelt 5 hét.A látvány magáért beszél,hónaaljban pihék nőltek vissza,a bikini vonal szintén pihés nem olyan fekete és erős szőrszál.A combomon foltokban kikopott és ami vissza nőlt nagyon gyenge. A 2. és a 3. kezelés között 3 hónapnak kell eltelnie,ezt ajánlotta a kezelő.Felesleges havonta menni, hiszen most kezd nőldögélni a szőr és ezt kár lenne újra villantani, plusz pénzkidobás.Ez volt a probléma a villanófényes kezelésnél,a kozmetikus kislány havonta hívott vissza, természetesen a pénz miatt. Egy mondatban, mindenkinek azt ajánlom, hogy legyen türelmes és tartsa be a kezelések között a 2-3 hónapot. Csak úgy lesz eredmény! Azóta amúgy vissza tért az önbizalmam és teljesebb életet élek. Gandrea hozzászólásához annyit tudnék hozzá fűzni, hogy valószínű nem küzd fekete férfias szőrszálakkal, amik böknek kegyetlenül és kipattognak borotválás, epilálás, gyantázás után. Én évek óta nem tudtam se rövid nadrágot, se szoknyát felvenni, és strandra sem tudtam járni fürdőruci szóba sem jöhetett, mert a combom állandó gyulladásban volt. Én bízom benne, hogy meg lehet szabadulni a szőrtől és a jelenlegi kép ezt mutatja. Kitartást kívánok mindenkinek!!!
süti beállítások módosítása