Csupaszcsiga - a csiga csupasz

Csupaszságom őszinte története

Friss topikok

  • jut: @avus: @jut: a nov és jul között az egy nulla, mert látszani nem úgy látszik :D (2012.05.23. 23:10) Megint akció
  • csupaszcsiga: @csincia: Magamnak még soha nem csináltam, de mind a lézeresnél, mind az IPLnél azt szokták mondan... (2012.01.18. 21:30) Szőr-körkép
  • csupaszcsiga: @MandyReuter: Nekem attól erősebbek lettek a visszanövő nyomorultak:( (2011.07.25. 13:52) A szemetek visszajöttek
  • csupaszcsiga: @avus: Máshol meg azt mondják, hogy a lézer a teljesen végleges. Ki tud ezen kiigazodni? (2011.06.19. 13:08) Még mindig örülök
  • csincia: meglatjuk:) ha meg is veszem biztos h.csak ilyen szeptember oktober kornyeken most nyaron tok fele... (2011.05.23. 20:35) Öröm:)

Linkblog

Megint egy jó ideje nem írtam, mentségemre legyen mondva, hogy kirúgtak a munkahelyemről, úgyhogy most se pénzem, se kedvem nincs semmihez. A legközelebbi (3.) kezelést is kitoltam novemberre, mert ugye nyáron időnként jártam rövidnadrágban, és egész szépen lebarnult a lábam, meg persze most pénzem sincs rá. A szőrök változatlan lelkesedéssel nőnek, de úgy tűnik, hogy nem egyenletesen: a múltkor egy hétig nem tudtam borotválkozni, és még mindig voltak kopasz foltok, szóval lehet, hogy tényleg segített valamit a kezelés. De a jobb lábamon van egy csík, ahol nagyon gyorsan, nagyon erős, nagyon fekete szőrök nőnek, biztos, hogy ezt a csíkot kihagyták eddig a kezelésekből. Ez csak azért érdekes, mert a vádlimon van kívül, tehát nem egy eldugott terület valami hajlatban. De hogy addig se maradjatok érdekesség nélkül elárulom, hogy a pasim beköltözésének a több kellemesség mellett volt egy blogba való vonzata is, ezért most először reklámozok bármit is a blogomban. Történetesen a borotvája. Ilyen vibrálós Gilette-t használ, borzalmasan odáig van érte, tudjátok, cserélhető penge meg minden. Egyik este épp borotválkozni készültem a bugyim alatti területen, de a saját borotvám már cserére érett, és nagyon tépte a bőrt, úgyhogy megkérdeztem tőle, van-e még friss pengéje, amit nem használt, és elkérhetem-e a borotváját. Természetesen akkor már zizegő verzióval próbáltam ki, hát ég és föld a különbség, pedig én is Gilettet használtam! Simán siklik a bőrömön, nem kapar, nem húz, észre sem veszem, hogy borotválkozom, azóta teljesen rászoktam, nem is veszek magamnak már borotvát. Mindkettőnknek van saját pengéje, egy mozdulattal cserélhető, csak az a fontos, hogy utána ne felejtsem el visszacserélni, mert mégse ugyanazt a pengét használja az arcán, mint én... hát tudjátok, ott.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csupaszcsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr572367867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.04. 11:46:53

A poszthoz nem kötődik, de a bloghoz igen, kicsit beszámolnék tapasztalatokról. Ahogy anno írtam, három kezelésem volt előző télen lábon. Ezután nyáron 1-2 hetente eldobható orvosi borotvával szedtem azt, ami ki-kinőtt, amely borotváról azt kell tudni, hogy tökéletlen, pontosan a benövő szőrszálak minimalizálása végett. Mivel ez ilyen tökéletlen borotva, ebből annak kellene következnie, hogy utána smirgli-érzet marad. Nos, nem így volt, alig lehetett érezni, ami maradt.

Aztán most ősszem ugrott a majom a vízbe. Közeledik az idei ősz-tél első kezelése, és gondoltam, visszanövesztem, hogy lássam, mi újság. Több, mint két hónapja, szeptember elején borotváltam utoljára. Azóta szépen kinőtt, a szálak hozza megegyezik a régi, "gyári" hosszúságukkal. DE: a sűrűség, és a szálak vastagsága, térd alatt drasztikusan, térd felett jól láthatóan megcsappant. Konkrétan, napfénynél már 3-4 méterről sem látszanak, hiába hosszúak, gyérebb megvilágításban pedig már 1-2 méterről sem látszanak. Teljesen csupasz foltok, szőrösebb sávok nincsenek, az eredmény mindenfelé egységes.

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.04. 11:47:25

Blogmotor, ne szórakozz...

mI 2010.11.05. 10:10:25

Én jövő héten megyek 3.lábszár és combkezelésre. Szeptember elején epiláltam, azóta a lábszáron borotválom 1-2 hetente. Nekem ott vannak csupasz foltok, és gyengébbek is lettek. A combomon nem látok lényeges változást (ott a szeptemberi epilálás után kinövesztettem).
A hónaljon viszont áprilisban voltam utoljára, és egyik oldalon 3 szál, másik oldalon 15 szál van (megnövesztettem kíváncsiságból), azok is gyengék, nem látszanak, csak közelről. Szóval arra lehet h nem megyek többet :-)

jut 2010.11.05. 19:55:54

Nekem is megvolt a 3., hónalj, lábszár, bikini, előtte 8 hétig nem ért nap, u.azzal az erősséggel csinálták, mint a 2.-at, próbát is csináltak, mert kicsit barnább voltam a kelleténél... de minden jól alakult, azt mondták ok lesz, aztán a bal oldalon (2 csaj csinálta egyik a jobb, másik a bal old.-t) szét égettek valahogy :( a jobb oldalon is látszott a nyoma utólag, de nem vészesen. A bal oldalon elég gázos volt. Közben szóltam, h. nagyon fáj nem úgy mint eddig, de a csaj azt mondta így hat :( aha.....
Most már 2 hét után, nagyjából begyógyultak a nyomok, de erősen gondolkodtam rajta visszamegyek a csajhoz és megfojtom.... Biztos, h. a 4. alkalommal jan.-ban, a közelemben sem akarom látni. Egyébként nekem az erőssége az egész nyári borotválás után nem nagyon gyengült a lábamon, de láthatólag kevesebb van, hónaljban kb. fele maradt meg, lábszáron olyan 70°%, kíváncsian várom a 3. alkalom után mi nő vissza.....

mI 2010.11.15. 13:25:38

Túl vagyok a 3. lábszár- és combkezelésen. Esküszöm, a comb most jobban fájt, mint első két alkalommal. Mivel az első kettő nem nagyon kottyant meg neki, remélem, ez most hatásosabb lesz. Kezdem úgy érezni, h minél jobban fáj, annál hatásosabb :-(

csupaszcsiga 2010.11.15. 18:33:53

:)
Én is hamarosan megyek a harmadikra, de mindjárt megírom:)
süti beállítások módosítása